Geluk gehad ( Voorvork kapot )

leuke of minder leuke ervaringen en voorvallen met de spartamet.
Plaats reactie
blauwlap
Erelid

Geluk gehad ( Voorvork kapot )

Bericht door blauwlap »

Ik heb deze week een 'moe' onderdeel vervangen. M'n voorvork gaf het op. Maandag onderweg naar m'n werk merkte ik dat de met vreemd stuurde en in de laatste bocht had ik moeite om fatsoenlijk te sturen. :shock:
Op m'n werk aangekomen gekeken en zag rubber slijpsel op een kant van de vork. Bij nadere inspectie bleek bij het draaien van het stuur de vorkpoten te bewegen en het wiel zakte scheef. Naar huis rijden ermee was onverantwoord dus een collega bracht mij en de met thuis met z'n auto. Thuis aangekomen zegt hij tegen mij bij het uitladen "je ziet er eigenlijk niks aan". Ik zeg "wacht ik zal er eens op gaan zitten en aan het stuur draaien". Ik ga zitten, draai het stuur en beide poten braken af.
Als ik dus getracht had naar huis te rijden had ik een noodlanding gemaakt zo ongeveer bij de buren van m'n werk , daar zit een tandarts dus dan daar gelijk naar binnen.:lol:
Heb nu een andere vork gemonteerd dus kan weer snorren. :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Mazzelpik... :D
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

Je zag zeker je hele leven aan je voorbij flitsen :P
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

Ik heb ook al eens gehad dat een van de vorkpoten los zat, erg onstabiel rijden en ik heb er toen meteen een andere ingezet, de kwaliteit van het laswerk (of moet ik zeggen hardsoldeerwerk) is zoms niet zo geweldig

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
Gast

Bericht door Gast »

ik moet er niet aan denken 26 en dan knak maar dan maak je een beste smak!
Afbeelding
wouternet

Bericht door wouternet »

gewoon 1 lange wheelie terug naar huis...

Heb ik ook een gehad, wilerenner reed me aan,veel tanden eruit... gelukkig was ik toen 3 ofzo, dus heb nu een normaal gebit. ook nog nooit een beugel gehad!

PS: dat was ook voor de tandarts, die kon ze direct terugzetten. was wel pijnlijk!
Spartamet-loos! :(
blauwlap
Erelid

Bericht door blauwlap »

Nu ik zo achteraf er over nadenk blijkt eind vorige week er al tekenen waren. Ik mopperde op m'n dynamo (die ik eind vorig jaar gekocht had) dat die nu al telkens slipte tijdens een regenbui. Dat waren de voortekenen al blijkt nu want de dynamo is niks mis mee, werkt prima op de nieuwe vork.
Plaats reactie