Het doormeten van een ontstekingsspoel

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

jorn
Berichten: 25
Lid geworden op: 07-12-2009 11:38

Bericht door jorn »

Als ik het goed begrijp zijn de spoelen en/of de CDI's van verschillende kleur niet uitwisselbaar. M.a.w.: Rode CDI hoort bij de zwarte spoel en de blauwe CDI werkt alleen met de blauwe spoel. Correct?
Zijn de bougiekabels los te halen uit de spoel?
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Klopt ze zijn niet uitwisselbaar voor zover ik weet kan de bougiekabel niet van de bobine gescheiden worden.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gast

Bericht door Gast »

@snorreporrie
de bougiekabel is zeker weten te scheiden van de bobine, werkt met een schroefje net als de bougiedop!!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb bij mij bobine ook best veel kabel breuk :?
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Je hoeft het niet met zulke grote rode letters te schrijven hoor. Druif....
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Bericht door Prutser-2009 »

Zeg snorfietsmaffia een beetje vriendelijker kan ook wel
DUH
<>
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Sorry mark aangezien ik je geen email kan sturen zeg ik het maar open en bloot, anders heb ik geen snorfietsmafia als gebruikersnaam.

Ik ben het gewoon zat dat hoofdzakelijk chris en jasper merendeels in mijn (en andere leden?) ogen onzintopics starten. En doen alsof het msn is hier, ik heb er de hele tijd door de vingers naar gekeken maar nu vind ik het toch wel klaar en dat er een punt achter gezet moet worden. Jongens ik weet dat jullie jong zijn en dat jullie ook wel eens leuke bijdrage geven. Dat moet ik jullie nageven ik vind het heel leuk wat jasper allemaal inelkaar geknutseld heeft en wil hier dan ook geen vuist aan jullie uitdelen ofzo.

Ik wil alleen aangeven wissel elkaars msn uit ofzo dan kunnen jullie daar chatten, en hier nuttige of leuke berichten posten. En A.U.B in het goeie topic bij uit de bocht dus, bij uit de bocht mag (bijna?) alles. Ook uitkijken met zoals laatst die expl vieuws dat stond er namelijk altijd al, typ het in de zoekmachine om te kijken of er al zoiets gepost is. Het is namelijk niet leuk als het 2x is geplaatst dit neemt onnodig mb in of men denkt dat er 2 verschillende zijn het forum word onoverzichtelijk en dat willen we niet hebben toch? Bij problemen bij je met lees even de topics door zoek het op kom je er niet uit? Vraag het het is niet zo dat ik of andere leden niet willen helpen. Wij helpen graag wij zijn tenslotte niet van www.XXX.net
maar topics zoals hoe maak ik me carb schoon en dat soort zaken worden sommige leden gewoon pissig onder omdat het er ms al 1000x instaat.

Nog een x ik wil jullie geen klap uitdelen, het is immers beter als op straat hangen en vandalisme plegen.

Mvg de snorfietsmafia, oh en sorry voor de lange lap tekst.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
leo
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-03-2010 19:45

Bericht door leo »

jasper schreef:@snorreporrie
de bougiekabel is zeker weten te scheiden van de bobine, werkt met een schroefje net als de bougiedop!!
Maar ze zijn er wel dat ze er niet af kunnen.
Dan krijg je ze er wel af, maar nooit meer erop.
Zal waarschijnlijk en chinese imitatie zijn, maar ik ben ze tegen gekomen...
Eenzaamheid is erger dan ergernis.
bikemaster
Berichten: 207
Lid geworden op: 18-05-2011 13:21

Bericht door bikemaster »

dit topic is al antiek mensen :wink:
Met een hamer past alles /tand
Knutselsmurf
Berichten: 600
Lid geworden op: 31-08-2011 21:23

Bericht door Knutselsmurf »

Afbeelding
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten