Benzine lekkage
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 10-10-2010 12:59
Experimenteren met het vlotterniveau.VanLunteren schreef:Heb aan mijn oude vlotternaald een mooi puntje geslepen, en daarna ingeslepen.
Lekkage is nu voorbij maar als ik hem start valt hij na een klein poosje weer uit.
Messingpijpje zit niet verstopt. Wat kan het dan zijn?
Jan Willem
Heb je wel dezelfde punt aangehouden?
Dus niet een scherpere hoek, want dan heb je grote kans dat de naald steeds even blijft 'plakken', en dus het niveau varieert.
Ruikt naar "Pijpje te hoog"
http://spartametforum.nl/hellup-mij ... pje%20hoog
http://spartametforum.nl/hellup-mij ... pje%20hoog
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 10-10-2010 12:59
Bedankt ko, dat kan het wel eens zijn.
Alleen heb ik zelf het idee dat hij minder als 7 mm uitstakt,
De laatste keer dat ik hem los had.
Zal zodra ik tijd heb even kijken.
Maar toen ik gisteren om de 100m mijn metje aan het starten was,
was het probleem na een keer of 6 over.
En vanochtend was het probleem terug.
Zou het kunnen dat het pijpje te diep zit en bij warme motor net genoeg doorlaat?
Jan Willem
Alleen heb ik zelf het idee dat hij minder als 7 mm uitstakt,
De laatste keer dat ik hem los had.
Zal zodra ik tijd heb even kijken.
Maar toen ik gisteren om de 100m mijn metje aan het starten was,
was het probleem na een keer of 6 over.
En vanochtend was het probleem terug.
Zou het kunnen dat het pijpje te diep zit en bij warme motor net genoeg doorlaat?
Jan Willem
SpartAmateur
neeVanLunteren schreef:Bedankt ko, dat kan het wel eens zijn.
Alleen heb ik zelf het idee dat hij minder als 7 mm uitstakt,
De laatste keer dat ik hem los had.
Zal zodra ik tijd heb even kijken.
Maar toen ik gisteren om de 100m mijn metje aan het starten was,
was het probleem na een keer of 6 over.
En vanochtend was het probleem terug.
Zou het kunnen dat het pijpje te diep zit en bij warme motor net genoeg doorlaat?
Jan Willem
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 10-10-2010 12:59
- Prutser-2009
- Erelid
- Berichten: 729
- Lid geworden op: 14-12-2010 09:59
Tja allemaal leuk en aardig, maar mijn eigen carburateur kon ook lekken terwijl hij toch echt in de uitstand stond, niks is onmogelijk, wanneer hij lekt zijn er twee dingen aan de hand.
1: je membraam(wat feitelijk de benzinekraan is) in je carburateur sluit niet goed af om wat voor reden dan ook
2: je vlotter sluit niet goed af om wat voor reden dan ook
En dan zie je vanzelf een plas benzine onder je spartamet liggen.
Mark
1: je membraam(wat feitelijk de benzinekraan is) in je carburateur sluit niet goed af om wat voor reden dan ook
2: je vlotter sluit niet goed af om wat voor reden dan ook
En dan zie je vanzelf een plas benzine onder je spartamet liggen.
Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten