35 hoeft hij niet te gaan lopen door dat boren van de cdi/ uitlaat. je hebt ko waarschijnlijk verkeerd begrepen. hij zegt dat je niet raar op moet kijken van dat hij 35 loopt met onbegrensde cdi, maar hij bedoelt op de achtergrond ook je moet niet raar op kijken als hij maar 22 loopt. metjes hebben een eigen wil, en doen de gekste dingen. zo kijk ik er niet meer van op dat mijn uitknop soms wel en soms niet werkt, terwijl alles goed aangesloten zit.Tommetjuh schreef:Ik wil graag 1 ding duidelijk hebben,
is dit een veilige manier? ontstaan er niet te snel andere problemen door en heeft het altijd nut gaat hij met zekerheid rond de 35 als je ook je CDI hebt ongebrenst. me metje gaat met alleen onbegrensde CDI z'n 29
Groetjes tom.
Het (tijdelijk?) verbeteren van de uitlaatdoorstroming(3XWW)
Re: ?
mmm okee bedankt voor antworden, als het geen kwaad kan probeer ik het maar gewoon alsik de uitlaat er tenminste nog afkrijg, paar schroeven zitten erg strak. me metje deed vandaag trouwens erg raar sinds gisteravond eingelijk hij gaat sloom 20km/ph trek super sloom op alsik vol gas geef kandie zelfs uitvalle met beetje minder gas rijdtie nog beetje.? carbarateur paar weken geleden nog schoongemaakt maarja zal wel weer nog keer probere schoon te maken .
Succes uitlaat
Kan iedereen die zijn uitlaat heeft opgeboort even vertellen of zijn metje ook echt harder ging of niet? en hoeveel harder die ongeveer is gegaan daardoor. ik boor het liefst zo weinig mogelijk in me spartametje zodat hij betrouwbar blijft. behalve de CDI is uitgeboord natuurlijk. maar graag jullie ervaringe met opboren van uitlaat zou fijn zijn, bedankt!^^
- Prutser-2009
- Erelid
De vierkante is zeldzamer, kwa snelheid heb ik nog geen verschil gemerkt, maar de vierkante heeft een ''groot'' voordeel en dat is dat die nooit gaat rammelen
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
Het (tijdelijk?) verbeteren van de uitlaatdoorstroming(3XWW
besste ko hoe groot moet je dat gat boren?
ik wil het morgen gaan proberen
ik wil het morgen gaan proberen