he ko dat zegt mijn oma ook steeds ( dacht dat zij het bedacht had )Ko de Dorpsgek schreef:What do you frommel in the koekiestrommel?
ONE FOR TWO
-
Did I read good?Robert schreef:Eerst gingen onze oude auto's en caravans naar polen nu onze spartamets,de fietsenmaker hier in de buurt heeft er afgelopen 25verkocht aan een pool dus wordt daar ook een invasie :lol: :lol: :lol: nog effe en zijn we ook alle fietsen en bloembollen kwijt :lol: :lol:
Are you jealous??? :-):-):-)
Not sure whether I should reply before Robert answers, but:podmiejski schreef:Did I read good?Robert schreef:Eerst gingen onze oude auto's en caravans naar polen nu onze spartamets,de fietsenmaker hier in de buurt heeft er afgelopen 25verkocht aan een pool dus wordt daar ook een invasie :lol: :lol: :lol: nog effe en zijn we ook alle fietsen en bloembollen kwijt :lol: :lol:
I think it is more a concern; that the price of parts and non-licenced Spartamets go up..
We ARE after all Dutch; as you probably know we don't like to pay too much! :lol: :roll:
What do you think,no thanks :lol: :lol: :lol:podmiejski schreef:Did I read good?Robert schreef:Eerst gingen onze oude auto's en caravans naar polen nu onze spartamets,de fietsenmaker hier in de buurt heeft er afgelopen 25verkocht aan een pool dus wordt daar ook een invasie :lol: :lol: :lol: nog effe en zijn we ook alle fietsen en bloembollen kwijt :lol: :lol:
Inderdaad wie bun zuunig,we moeten maar goed doorgaan met die dingen aan het buitenland te verkopen dan zullen we zien wat de prijzen gaan doen nou dan mogen ze die van mij ook opsturen naar polen want ik ga echt niet hoofdprijzen betalen voor die onderdelen,1ding scheelt het gemiddelde inkomen in Polen is nog geen derde van ons dus zal wel niet zo'n vaart lopen :wink:saxoNetje schreef:Not sure whether I should reply before Robert answers, but:podmiejski schreef:Did I read good?Robert schreef:Eerst gingen onze oude auto's en caravans naar polen nu onze spartamets,de fietsenmaker hier in de buurt heeft er afgelopen 25verkocht aan een pool dus wordt daar ook een invasie :lol: :lol: :lol: nog effe en zijn we ook alle fietsen en bloembollen kwijt :lol: :lol:
I think it is more a concern; that the price of parts and non-licenced Spartamets go up..
We ARE after all Dutch; as you probably know we don't like to pay too much! :lol: :roll:
LOL Ga op vakantie in Polen, De Spartamet is er al!
Mijn destijds grijsgekentekende T4 is er zeker al!!!
Vandaar dat ik nu Spartamet rij, maar das de schuld van mijn vrouw.
Toen het grijze kenteken werd afgeschaft werd de wegenbelasting zo hoog dat het niet
meer te betalen was (1000 per jaar)
Dus ik wou eigenlijk een Solex kopen, die heb ik vroeger ook gehad.
Die bleken echter zo duur dat ik geen lust meer had.
Mijn vrouw zei toen "Is een Spartamet niets voor je?"
Ik ging naar Hilversum om er daar een via Marktplaats te kopen, en hij had er twee.
Beiden liepen niet, dus ik zei dat de deal dan veel te duur was.
De man zei toen "Okee, neem ze voor die prijs allebei maar mee."
De eerste heb ik nog steeds, de tweede werd verkocht.
En zo is het begonnen....
Nu heb ik nooit meer rust en wou dat ik er nooit aan begonnen was.
Maar, ik heb nog een Vespa chiau staan, dus wie weet...
Mijn destijds grijsgekentekende T4 is er zeker al!!!
Vandaar dat ik nu Spartamet rij, maar das de schuld van mijn vrouw.
Toen het grijze kenteken werd afgeschaft werd de wegenbelasting zo hoog dat het niet
meer te betalen was (1000 per jaar)
Dus ik wou eigenlijk een Solex kopen, die heb ik vroeger ook gehad.
Die bleken echter zo duur dat ik geen lust meer had.
Mijn vrouw zei toen "Is een Spartamet niets voor je?"
Ik ging naar Hilversum om er daar een via Marktplaats te kopen, en hij had er twee.
Beiden liepen niet, dus ik zei dat de deal dan veel te duur was.
De man zei toen "Okee, neem ze voor die prijs allebei maar mee."
De eerste heb ik nog steeds, de tweede werd verkocht.
En zo is het begonnen....
Nu heb ik nooit meer rust en wou dat ik er nooit aan begonnen was.
Maar, ik heb nog een Vespa chiau staan, dus wie weet...