Bullet de tweede
Bullet de tweede
Moin Leden,
dit is nou mijn nieuwe Bullet
dit is nou mijn nieuwe Bullet
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
-
- Prutser-2009
- Erelid
toll
Mark
Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
-
-
Bijzonder fraai maar mag een kritiekpuntje ?
Ja dat mag van jou gelukkig want jij zegt als je kritiek hebt vertel het mij.
De trappers : ik zou iets stoerders met hout of roetsvrijstaal mooier vinden en dat geeft ook aan dat je met een Met volwaardig kunt fietsen.
Verder is het en kunstwerk en nu maar wachten op de Chinees die het jat.
Ja dat mag van jou gelukkig want jij zegt als je kritiek hebt vertel het mij.
De trappers : ik zou iets stoerders met hout of roetsvrijstaal mooier vinden en dat geeft ook aan dat je met een Met volwaardig kunt fietsen.
Verder is het en kunstwerk en nu maar wachten op de Chinees die het jat.
Beter Met dan zonder.
Moin,
ja deze trappers, ik was op zoek naa kuperkleurig het zelfe dan de spatborden , de nederlandse verkopen heef alleen deze , zijn met LED verlichting. Vau Hout is de bagagedrager.
maar het geef geen Bullet met houten trappers. mijn verzoek was ook niets glimmende te hebben. de glimmende Aluframe is nou mat geslepen Naa
een mat stuur ben ik nog op zoek
ja deze trappers, ik was op zoek naa kuperkleurig het zelfe dan de spatborden , de nederlandse verkopen heef alleen deze , zijn met LED verlichting. Vau Hout is de bagagedrager.
maar het geef geen Bullet met houten trappers. mijn verzoek was ook niets glimmende te hebben. de glimmende Aluframe is nou mat geslepen Naa
een mat stuur ben ik nog op zoek
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...