gereviseerde saxonette start belabbert na revisie
-
gereviseerde saxonette start belabbert na revisie
Afgelopen zomer heb ik mijn saxonette luxus gereviseerd omdat hij op top snelheid begon te klapperen en met een zucht wind tegen meteen terug viel op snelheid.
Ook heb ik toen meteen de carburateur geboord, uitlaat opgeboord, van achter naar voor met een lange 8 a 9 mm boor.
Hij loopt nu als de brandweer en valt alleen met fikse wind tegen iets terug maar nooit minder dan 28 km dus dat is perfect.
Het klinkt mooi maar hij wou slecht starten naar 3 dagen stilstand, nu had hij 3 weken stil gestaan en na flink wat trekwerk sloeg hij eindelijk aan.
Roken als een schoorsteen en wat zag ik, er drupte (olie) benzine uit de uitlaat, dus de dader gevonden of beter gezegd de daders.
1 benzinekraan sluit niet goed af
2 benzine membraam is niet lek maar sloot niet goed af
(eigen schuld kabel slecht afgesteld gemakzucht)
3 natuurlijk die vervelende vlotter die heeft ook gelekt
nu nog zin maken om de zaak te repareren
Ook heb ik toen meteen de carburateur geboord, uitlaat opgeboord, van achter naar voor met een lange 8 a 9 mm boor.
Hij loopt nu als de brandweer en valt alleen met fikse wind tegen iets terug maar nooit minder dan 28 km dus dat is perfect.
Het klinkt mooi maar hij wou slecht starten naar 3 dagen stilstand, nu had hij 3 weken stil gestaan en na flink wat trekwerk sloeg hij eindelijk aan.
Roken als een schoorsteen en wat zag ik, er drupte (olie) benzine uit de uitlaat, dus de dader gevonden of beter gezegd de daders.
1 benzinekraan sluit niet goed af
2 benzine membraam is niet lek maar sloot niet goed af
(eigen schuld kabel slecht afgesteld gemakzucht)
3 natuurlijk die vervelende vlotter die heeft ook gelekt
nu nog zin maken om de zaak te repareren
Met een hamer past alles /tand
-
-