Benzine, ethanol, diesel kies maar uit.
"zeg, hoe kom jij nou aan die schroeiplek achterop je linker broekspijp?"
http://delphi.com/manufacturers/other/powertrain/small/
gr.Albert
EFI kits voor de moedige sleutelaar
Ja inderdaad zelfs af fabriek hebben ze na een bepaalde programmeertijd zoiets van 's goed zo. Genoeg chips tijd voor wokkels.Vrotkees schreef:erop sleutelen van de onderdelen is niet zo het probleem.
de software en parameters goed krijgen voor een Sachs blokje dat is pas echt monnikenwerk. :!:
Daar is gelukkig de handel weer op ingesprongen in de vorm van chiptuning.
Mijn ervaring daarmee was absoluut positief; eindelijk een constante stationaire loop, meer koppel beter uitgesmeerd plus ietsjes meer vermogen en dit alles binnen de apk uitlaatgasnormen.
Alleen de arme man kwam wel pas na zeven uur met beeldschermogen uit de rollenbank ruimte.
En dan gaat 't alleen nog maar over de aanvulling/verbetering van bestaande instellingen.
Daarbij zal de faktor belast/onbelast bij zo weinig cc's wel van belang zijn
dus ik zie me al weer zitten op m'n hardwerkende Metje terwijl ik geen meter vooruitkom.
E�nmaal het kunstje volbracht kunnen er wel veel kopietjes gemaakt worden.
gr.Albert
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten