Olievuldop
Olievuldop
Ik zag de olievuldop scheef en deels uit het blok hangen.
dus ik dacht draai hem even aan niet dus.
toen kwam ik dit tegen. :shock:
Wat is hier gebeurd /help
dus ik dacht draai hem even aan niet dus.
toen kwam ik dit tegen. :shock:
Wat is hier gebeurd /help
Moin,
de lengde van de Olievuldop is van de Dichtkant war de O Ring opzit tot de
spits 12mm.
Warmlooper? ik den nee zo warm word de Blok niet
Teflonband dat is zottigheid, idere keer als je het Olie controleert moet je Teflonband hebben. De Draad (M14x1) rechten goed is het.
de lengde van de Olievuldop is van de Dichtkant war de O Ring opzit tot de
spits 12mm.
Warmlooper? ik den nee zo warm word de Blok niet
Teflonband dat is zottigheid, idere keer als je het Olie controleert moet je Teflonband hebben. De Draad (M14x1) rechten goed is het.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Dan is het blokje warm gelopen 2 weken geleden toen ie de uitlaat weer eens krom eronderuit had geblazen. /haartrekken
met een noodreparatie zonder uitlaatpakking ben ik als een keffende Harley
thuis gekomen. ( 30 km )
Dus dan kunnen de uitlaatgassen het blokje goed heet gestookt hebben. /brand
erna heb ik niet meer gereden omdat de uitlaat eronder uit was gehaald voor reparatie.
Pas bij het monteren van de uitlaat zag ik dat er iets mis was met de olievuldop.
Zalig zo een ontkoolde en gerepareerde uitlaat.
Je hoort het blokje amper lopen geen keffende harley meer.
Er zit een nieuwe olievuldop op ik hou die nu in de gaten
zet ie weer uit zal ik verder in het blok moeten gaan kijken.
Ja ken het als je onderdelen bij elkaar aan het zoeken bent.
heb nu eindelijk de vierkante uitlaat gelast kan die dus gaan schuren en aflakken en heb ik alle onderdelen bij elkaar om het 099 blokje weer verder op te bouwen.
met een noodreparatie zonder uitlaatpakking ben ik als een keffende Harley
thuis gekomen. ( 30 km )
Dus dan kunnen de uitlaatgassen het blokje goed heet gestookt hebben. /brand
erna heb ik niet meer gereden omdat de uitlaat eronder uit was gehaald voor reparatie.
Pas bij het monteren van de uitlaat zag ik dat er iets mis was met de olievuldop.
Zalig zo een ontkoolde en gerepareerde uitlaat.
Je hoort het blokje amper lopen geen keffende harley meer.
Er zit een nieuwe olievuldop op ik hou die nu in de gaten
zet ie weer uit zal ik verder in het blok moeten gaan kijken.
Ja ken het als je onderdelen bij elkaar aan het zoeken bent.
heb nu eindelijk de vierkante uitlaat gelast kan die dus gaan schuren en aflakken en heb ik alle onderdelen bij elkaar om het 099 blokje weer verder op te bouwen.
Moin,
de vierkante uitlaat en een Peugut103 uitlaat da heb de ultimative uitlaat.
http://motorfahrrad.eu/viewtopic.php?f=2&t=5633
de vierkante uitlaat en een Peugut103 uitlaat da heb de ultimative uitlaat.
http://motorfahrrad.eu/viewtopic.php?f=2&t=5633
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
De uitlaat die eronderuit werd geblazen was een ronde uitlaat en die hangt er nu weer onder.
en wat betreft die vierkante uitlaat die ik vandaag heb laten lassen.
voor een "normaal" blokje ben ik het met je eens.
zijn andere uitlaten beter.
Dit 099 blokje heeft gietstempels van het laatste kwartaal 1985.
Dus van de eerste productie serie.
En dat onder een Berceau frame van de eerste productieserie 1986
Dan snap je wel dat ik de vierkante uitlaat ook origineel wil houden :wink:
en wat betreft die vierkante uitlaat die ik vandaag heb laten lassen.
voor een "normaal" blokje ben ik het met je eens.
zijn andere uitlaten beter.
Dit 099 blokje heeft gietstempels van het laatste kwartaal 1985.
Dus van de eerste productie serie.
En dat onder een Berceau frame van de eerste productieserie 1986
Dan snap je wel dat ik de vierkante uitlaat ook origineel wil houden :wink:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast