hij "verzuipt" hoe kan dat ?
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19-08-2014 20:41
Voor de veiligheid zou ik een kleine wijziging doorvoeren aan de stuurklem.
Iemand vertelde mij vandaag dat de metalen stuurklem expres vervangen was door een plastic model zodat die kon afbreken als per ongeluk de stuurklem tijdens het rijden naar beneden kwam.
dus als je bijvoorbeeld een gaatje in de lippen zou boren van de klem zodat je deze met een borgpen zou kunnen vastzetten om de stuurstang, bespaar je op je tandarts kosten /tand
Iemand vertelde mij vandaag dat de metalen stuurklem expres vervangen was door een plastic model zodat die kon afbreken als per ongeluk de stuurklem tijdens het rijden naar beneden kwam.
dus als je bijvoorbeeld een gaatje in de lippen zou boren van de klem zodat je deze met een borgpen zou kunnen vastzetten om de stuurstang, bespaar je op je tandarts kosten /tand
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19-08-2014 20:41
zo goed?
of heeft er iemand nog wat te zeiken :lol: :lol:
en ja, de moertjes zijn geborgd met borgvloeistof
en de beugel draait mee als je er kracht op zet, dus echt geblokkeerd is het niet.
ik heb dus een extra bout gemonteerd, en een veer die de beugel omhoog en omlaag geklapt op zijn plaats houd, nu ging het zwaar genoeg om niet vanzelf om te klappen, maar als het iets inslijt kan het losser komen
of heeft er iemand nog wat te zeiken :lol: :lol:
en ja, de moertjes zijn geborgd met borgvloeistof
en de beugel draait mee als je er kracht op zet, dus echt geblokkeerd is het niet.
ik heb dus een extra bout gemonteerd, en een veer die de beugel omhoog en omlaag geklapt op zijn plaats houd, nu ging het zwaar genoeg om niet vanzelf om te klappen, maar als het iets inslijt kan het losser komen
Groeten, Eric
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19-08-2014 20:41
joshua ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar die extra moer waar jij het denk ik over hebt is een afstandhouder om de veer van de boutkop af te houden als de klem omklapt, verder zie ik geen probleem meer,
en de klem is wel belangrijk, als de met wordt beladen en het stuur slaat om ligt hij op de grond,
en ja dat is mijn Goldwing op de achtergrond, is weer helemaal een andere uiterste wat betreft mijn voorkeur voor gemotoriseerde 2 wielers 8)
en de klem is wel belangrijk, als de met wordt beladen en het stuur slaat om ligt hij op de grond,
en ja dat is mijn Goldwing op de achtergrond, is weer helemaal een andere uiterste wat betreft mijn voorkeur voor gemotoriseerde 2 wielers 8)
Groeten, Eric
Sachs 301 1 cil.( 31cc ) => Honda GL 1800 6 cil. ( 1832 cc )Black Wing schreef: en ja dat is mijn Goldwing op de achtergrond, is weer helemaal een andere uiterste wat betreft mijn voorkeur voor gemotoriseerde 2 wielers 8) :roll:
5 cilinders en 1801 CC Verschil :mrgreen:
de met hang je achterop de caravan en de goldwing kan een caravan trekken :wink:
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19-08-2014 20:41
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 19-08-2014 20:41
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten