Crankstel verwijderen of niet?

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Joop

Bericht door Joop »

jgvankampen schreef:Joop waar laat je het frame poedercoaten? Bij jullie in Schoonoord? zo ja wat is de prijs?
Naam niet genoemd(sorry)
Het bedrijf is Zincoat Poedercoating in Veenoord en de prijs is plm 30euro voor een frame.
Geniet van je Spartamet want je bent langer dood dan je leeft!
jgvankampen
site mod

Bericht door jgvankampen »

Okay Joop, ben daar maandag toevallig geweest en een Frame, voorvork, 2 spatborden met beugels, de bagagedrager en middenbok in kleuren naar keuze inclusief alles chemisch ontlakken komt op ong. � 150,- dus dat klopt wel. Ik dacht dat je bij het poedercoatbedrijf in Schoonoord werkt, Powercoat. Ik ga dus gewoon naar Zincoat, Powercoat laat niets van zich horen........bedankt
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Joop

Bericht door Joop »

jgvankampen schreef:Okay Joop, ben daar maandag toevallig geweest en een Frame, voorvork, 2 spatborden met beugels, de bagagedrager en middenbok in kleuren naar keuze inclusief alles chemisch ontlakken komt op ong. � 150,- dus dat klopt wel. Ik dacht dat je bij het poedercoatbedrijf in Schoonoord werkt, Powercoat. Ik ga dus gewoon naar Zincoat, Powercoat laat niets van zich horen........bedankt
Ik denk dat je Schoonebeek bedoelt. Hij is bijna klaar, het frame toch maar zelf gespoten ivm het crankstel en de wielen laten coaten. Als het klaar is zal ik wel effe een foto plaatsen.
Geniet van je Spartamet want je bent langer dood dan je leeft!
Vrotkees
site mod

Bericht door Vrotkees »

Joop pas op we zijn gek op foto's hier.

want we zijn absoluut niet nieuwsgierig :lol:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
jgvankampen
site mod

Ik denk dat je Schoonebeek bedoelt. Hij is bijna klaar, het frame toch maar zelf gespoten ivm het crankstel en de wielen laten coaten. Als het klaar is zal ik wel effe een foto plaatsen.[/quote]

Ja klopt Schoonebeek. Net wat Vrot zegt we zijn helemaal niet benieuwd naar de foto's

/\ /\
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
jgvankampen
site mod

Prachtig Joop, wat ik graag wil weten is hoe je aan die nieuwe stickers komt...of heb je ze afgeplakt?
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Plaats reactie