Draag altijd schoenen met veters :)
-
- site mod
Draag altijd schoenen met veters :)
Heb vandaag een heel stuk gereden op mijn Rode oermet zonder problemen�.maar ben er inmiddels wel achter dat je als Metrijder met een middenbok altijd veterschoenen moet aandoen, had een kilometertje of 10 gereden en ineens pang.. ketoenk ketoenk schrok me helemaal gek en dacht blokje naar de kloten�.kijk ik op het fietspad, is de veer van de middenbok gebroken dus veter uit de schoen ff vastgebonden aan de uitlaat en thuis ff een nieuwe veer er op.
--) --) --) --)
--) --) --) --)
e pericoloso sporgersi
Als je met een noodreparatie weer thuis bent gekomen is het een goede met
Gelukkig heb je nog een voorraadje veren.
Ideaal weer om de metjes uit te laten. Door al dat gesleutel schoonmaken en reviseren is het goed om er weer eens even uit te trekken.
Blijft verslavend om lekker rond te tuffen.
Dan weet je weer waar je het voor doet /spm
Gelukkig heb je nog een voorraadje veren.
Ideaal weer om de metjes uit te laten. Door al dat gesleutel schoonmaken en reviseren is het goed om er weer eens even uit te trekken.
Blijft verslavend om lekker rond te tuffen.
Dan weet je weer waar je het voor doet /spm
- Prutser-2009
- Erelid
daarom heb ik bij mijn herenmet een kastje gemaakt in het frame met wat reserve onderdelen en.....een stukje koperdraad.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
Is mij ook wel eens overkomen.
Ik heb vaak 2 van die losse spin bagage-snelbinders bij me en dat kwam toen goed van pas.
Eentje de ene haak aan de standaard en de andere aan de bagagedrager en m'n standaard zat alsof er niks aan de hand was. Ik kon hem zelfs gebruiken ik kon hem op de standaard zetten en de standaard klapte normaal omhoog wanneer ik de met van de standaard haalde.
Heb er zo nog (noodgedwongen) een week mee gereden omdat mijn Spartamet fietsenmaker de veer niet meer op voorraad had :)
Ik heb vaak 2 van die losse spin bagage-snelbinders bij me en dat kwam toen goed van pas.
Eentje de ene haak aan de standaard en de andere aan de bagagedrager en m'n standaard zat alsof er niks aan de hand was. Ik kon hem zelfs gebruiken ik kon hem op de standaard zetten en de standaard klapte normaal omhoog wanneer ik de met van de standaard haalde.
Heb er zo nog (noodgedwongen) een week mee gereden omdat mijn Spartamet fietsenmaker de veer niet meer op voorraad had :)