lange afstanden gaan rijden, rijker smeren?
-
lange afstanden gaan rijden, rijker smeren?
Ik moet voor mijn nieuwe baan straks 30 kilometer per dag gaan rijden, 15 heen en 15 terug, 5 dagen in de week
Is het wijs om rijker te gaan smeren?
Ik houd nu een mengverhouding van 1:75 aan.
Zijn er verder nog extra aandachtspunten waar ik met die lange afstanden op moet letten?
Groetjes Miranda
Is het wijs om rijker te gaan smeren?
Ik houd nu een mengverhouding van 1:75 aan.
Zijn er verder nog extra aandachtspunten waar ik met die lange afstanden op moet letten?
Groetjes Miranda
Door de aankoop van mijn Metje krijg ik nu eindelijk een zetje!
- Prutser-2009
- Erelid
1:75 is rijk genoeg voor een spartamet zonder kat, en met dergelijke afstanden zal je benzine ook nooit oud worden, voor de rest zou ik zo snel niks weten waar je op moet letten, behalve natuurlijk genoeg benzine, en de normale zaken zoals zorgen dat je remmen en banden in orde zijn.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
403F IB-0050 clublid
-
- site mod
Miranda, mijn dochter rijdt ook iedere dag 30 km of meer en ik smeer al maanden 1:80 samen met een heel klein beetje fuelfit (10cc op 5 liter). Metje loopt prima, bougie mooi lichtbruin dus 1:75 kan zeker geen kwaad.
Waar je verder op moet letten is:
Banden, remmen, verlichting en natuurlijk niet te vergeten de andere weggebruikers die natuurlijk nooit opletten, vraag maar aan Vrotkees, die weet heel goed hoe je aangereden wordt.
Waar je verder op moet letten is:
Banden, remmen, verlichting en natuurlijk niet te vergeten de andere weggebruikers die natuurlijk nooit opletten, vraag maar aan Vrotkees, die weet heel goed hoe je aangereden wordt.
e pericoloso sporgersi
-
Daar ben ik ook bang voor, dat ze me een keer overhoop rijden....
Ik moet grote stukken door de polder en over de dijk dus die kans zit er wel in.
Ik zal in ieder geval de peugots vermijden, ga wel met een grote boog opzij als ik die zie
Ik moet grote stukken door de polder en over de dijk dus die kans zit er wel in.
Ik zal in ieder geval de peugots vermijden, ga wel met een grote boog opzij als ik die zie
Door de aankoop van mijn Metje krijg ik nu eindelijk een zetje!
-
-