NIET KIJKEN EN NIET LEZEN; DIT IS NIKS VOOR JULLIE.
De Met is in the House, met als bonus een reserves-Met, zonder extra kosten.
De reserve-met heeft in ieder geval geen membraanplaat, carb, ontsteking.
Ook het frame is slecht,het plaatje waar de standaard op vast zit, is losgebroken van het frame, tevens heeft dit frame geen kenteken, dus een donor-Met.
Dan de Met met kenteken, het viel mij eigenlijk best wel tegen toen ik haar zag. Er was mij verteld dat deze erg weinig was gebruikt, maar als ik haar goed bekijk, dat denk ik er anders over.
Ook het bouwjaar blijkt anders, volgens het framenummer is ze in 1990 gebouwd, ipv. rond 1999, jammer. Maar goed, voor 5 tientjes mag ik nog niet klagen.
Het frame heeft veel potentie om op te knappen, even aan het koord trekken, voldoende compressie( op het eerste oog), lak van het frame lijkt goed, alleen de spatborden en bagagerek spuiten ende kettingkast repareren.( er zullen zeker meer dingen aan het licht komen.)
Ach,bijna vergeten, een paar foto's waar toch niemand naar kijkt, laat staan dat er iemand ook maar op reageert, en tips of hints voor heeft.
Het zijn beide 301/A blokjes,verder heb ik het nog niet bekeken.