De beruchte Kat in de zak gekocht???
De beruchte Kat in de zak gekocht???
Ooh Boy, heb ik dat?
Kut, lul, vingeraap, hoerenkots met brokken, (sorry voor mijn woordenschat, maar er kwam ff niks anders boven), ik was vergeten mijn abbo te verlengen bij de bond voor vloeken.
Nu ik toch weinig anders kan dan liggen, zitten, loop ik mijn foto's even langs van de laatste Met.
Willen jullie aub meekijken naar de nummers op de foto's, wat ik zo kan zien, zijn er twee blokken samen gevoegd, of ben ik in de bonen????
Wat kan ik hiermee???
Kut, lul, vingeraap, hoerenkots met brokken, (sorry voor mijn woordenschat, maar er kwam ff niks anders boven), ik was vergeten mijn abbo te verlengen bij de bond voor vloeken.
Nu ik toch weinig anders kan dan liggen, zitten, loop ik mijn foto's even langs van de laatste Met.
Willen jullie aub meekijken naar de nummers op de foto's, wat ik zo kan zien, zijn er twee blokken samen gevoegd, of ben ik in de bonen????
Wat kan ik hiermee???
Mijn Met is als mijn vrouw,
ik wil alles, en zij wil niks.
ik wil alles, en zij wil niks.
-
- site mod
-
- site mod
Niks aan de hand arnoud,
Gelukkig heb je nu je abonnement voor de bond voor het vloeken verlengd. :twisted:
Bij de productie van de blokjes pakten ze eerst een voor en achterdeel.
en die werden samen bewerkt.
kijk deze foto maar eens,
lijkt of ze niet bij elkaar horen maar hebben de zelfde bewerkingsnummers
ik heb een 499 met een 299 achterdeel en de bewerkingsnummers zijn gelijk :shock:
Gelukkig heb je nu je abonnement voor de bond voor het vloeken verlengd. :twisted:
Bij de productie van de blokjes pakten ze eerst een voor en achterdeel.
en die werden samen bewerkt.
kijk deze foto maar eens,
lijkt of ze niet bij elkaar horen maar hebben de zelfde bewerkingsnummers
ik heb een 499 met een 299 achterdeel en de bewerkingsnummers zijn gelijk :shock: