KLAAGBORD ( Bond VOOR het vloeken )
KLAAGBORD ( Bond VOOR het vloeken )
Vandaag een carburateur helemaal schoongemaakt en weer opgebouwd.
Ik schroef het ALLERLAATSTE schroefje ( vlotterbakje ) voorzichtig aan.
Knak breekt de schroefdraad eruit.
/shit /haartrekken /hoofd /shoot /soo
en laat ik nu net geen M4 helicolis meer hebben in huis.
Ik schroef het ALLERLAATSTE schroefje ( vlotterbakje ) voorzichtig aan.
Knak breekt de schroefdraad eruit.
/shit /haartrekken /hoofd /shoot /soo
en laat ik nu net geen M4 helicolis meer hebben in huis.
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 31-08-2011 21:23
Re: KLAAGBORD ( Bond VOOR het vloeken )
Vloeken kwetst, heb Uw medegekwetsen lief!Vrotkees schreef:Vandaag een carburateur helemaal schoongemaakt en weer opgebouwd.
Ik schroef het ALLERLAATSTE schroefje ( vlotterbakje ) voorzichtig aan.
Knak breekt de schroefdraad eruit.
/shit /haartrekken /hoofd /shoot /soo
en laat ik nu net geen M4 helicolis meer hebben in huis.
Probeer eens een Parker?
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
Soms heb je van die dagen die je het liefst zo snel mogelijk wilt vergeten
- je rijd op de met naar een metje met klachten dat je eerder gereviseerd en in onderhoud hebt krijg je een klap band ( stalen strip heeft band kapot gesneden ) /soo
1.5 uur naar huis lopen met de met aan de hand.
- je koopt een nieuwe binnenband je komt thuis zit een 28" maat in de doos
- Als bonus ga je naar de MET met klachten.
blijkt die oetlul de as getrokken te hebben en is het hele blok kapot gelopen.
er was duidelijk geramd met grof geweld op het vrijlooptandwiel de nokken waren afgebroken en de vulringen lagen allemaal los in het carter.
de grote vulring onder de afstandbus was in 1000 stukjes en had het wormwiel en het tandwiel verrot gedraaid.
de metaaldeeltjes hadden door het hele blokje schade aangericht.
Natuurlijk werd alles ontkend dat ie de as had getrokken, gelukkig had ik de foto's bij van de revisie als bewijs.
Ik had duidelijk gezegd als er iets is of iets wilden gaan doen dat ze contact moesten opnemen.
gevolg hebben ze een achterwiel waar een nieuwe ( geen antilek ) band verkeerd om op het achterwiel zitten en een total los blokje.
Geen garantie dus en een ander blokje verkoop ik hem niet.
Als je een goed lopend blokje expres verkloot verdien je geen MET. /banned
- je rijd op de met naar een metje met klachten dat je eerder gereviseerd en in onderhoud hebt krijg je een klap band ( stalen strip heeft band kapot gesneden ) /soo
1.5 uur naar huis lopen met de met aan de hand.
- je koopt een nieuwe binnenband je komt thuis zit een 28" maat in de doos
- Als bonus ga je naar de MET met klachten.
blijkt die oetlul de as getrokken te hebben en is het hele blok kapot gelopen.
er was duidelijk geramd met grof geweld op het vrijlooptandwiel de nokken waren afgebroken en de vulringen lagen allemaal los in het carter.
de grote vulring onder de afstandbus was in 1000 stukjes en had het wormwiel en het tandwiel verrot gedraaid.
de metaaldeeltjes hadden door het hele blokje schade aangericht.
Natuurlijk werd alles ontkend dat ie de as had getrokken, gelukkig had ik de foto's bij van de revisie als bewijs.
Ik had duidelijk gezegd als er iets is of iets wilden gaan doen dat ze contact moesten opnemen.
gevolg hebben ze een achterwiel waar een nieuwe ( geen antilek ) band verkeerd om op het achterwiel zitten en een total los blokje.
Geen garantie dus en een ander blokje verkoop ik hem niet.
Als je een goed lopend blokje expres verkloot verdien je geen MET. /banned
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 31-08-2011 21:23
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 31-08-2011 21:23
Vandaag weer eens goed gebruik gemaakt van mijn lidmaatschap van de bond voor het vloeken.
Vandaag kon ik eindelijk eens beginnen met de vervanging van de achterband. /adi
Een nieuw type marathon plus inclusief nieuwe binnenband zou er gemonteerd gaan worden.
het nieuw type band is behoorlijk stugger om te monteren.
heb goed van mijn lidmaatschap van het vloeken en de verbanddoos gebruik gemaakt.
Na een half uurtje vrotten, vloeken en pleisters plakken zat de stugge band eindelijk op de velg. /shit
Ik pomp de band extra hard op om de band goed in het velg bed te krijgen.
bij 3 bar pang pssssssssssssssssttttttttt /soo
na even goed gevloekt en afgekoeld te zijn heb ik de buitenband weer van de velg gehaald en het lek in de binnenband opgezocht en geplakt.
alles weer in elkaar gevrot en gevloekt ( deze keer zonder pleisters )
en kon de band nu goed oppompen om hem goed in het velg bed te krijgen.
en ja de band is nog steeds niet lek
Vandaag kon ik eindelijk eens beginnen met de vervanging van de achterband. /adi
Een nieuw type marathon plus inclusief nieuwe binnenband zou er gemonteerd gaan worden.
het nieuw type band is behoorlijk stugger om te monteren.
heb goed van mijn lidmaatschap van het vloeken en de verbanddoos gebruik gemaakt.
Na een half uurtje vrotten, vloeken en pleisters plakken zat de stugge band eindelijk op de velg. /shit
Ik pomp de band extra hard op om de band goed in het velg bed te krijgen.
bij 3 bar pang pssssssssssssssssttttttttt /soo
na even goed gevloekt en afgekoeld te zijn heb ik de buitenband weer van de velg gehaald en het lek in de binnenband opgezocht en geplakt.
alles weer in elkaar gevrot en gevloekt ( deze keer zonder pleisters )
en kon de band nu goed oppompen om hem goed in het velg bed te krijgen.
en ja de band is nog steeds niet lek
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten