Dat bestaat al sinds 1970, Hans! Gaatje boren, kurkje, satestokje.jgvankampen schreef:Ik had al zitten denken....kun je de benzinedop niet ombouwen met zo'n apparaatje wat je ook in plantenbakken ziet, daar zit een soort vlottertje in wat aangeeft of je de planten water moet geven.....
Er in getrapt
-
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
-
-
http://spartametforum.nl/we-maken-e ... t2966.htmlspartarie schreef:Men kan nog op verkeerde idee�n komen als je je Metje ergens geparkeerd hebt... :lol: ben je wel verplicht om een tankdop met slot te monteren.
-
- site mod
-
Wij hadden vroeger thuis een POD petroleumkachel. Die had een vuldop met vlotter en aanwijzing in de dop.jgvankampen schreef:Ik had al zitten denken....kun je de benzinedop niet ombouwen met zo'n apparaatje wat je ook in plantenbakken ziet, daar zit een soort vlottertje in wat aangeeft of je de planten water moet geven.....
Zoiets zou je moeten hebben.
-
Jan schreef:Wij hadden vroeger thuis een POD petroleumkachel. Die had een vuldop met vlotter en aanwijzing in de dop.jgvankampen schreef:Ik had al zitten denken....kun je de benzinedop niet ombouwen met zo'n apparaatje wat je ook in plantenbakken ziet, daar zit een soort vlottertje in wat aangeeft of je de planten water moet geven.....
Zoiets zou je moeten hebben.
Knutselsmurf schreef:Dat bestaat al sinds 1970, Hans! Gaatje boren, kurkje, satestokje.jgvankampen schreef:Ik had al zitten denken....kun je de benzinedop niet ombouwen met zo'n apparaatje wat je ook in plantenbakken ziet, daar zit een soort vlottertje in wat aangeeft of je de planten water moet geven.....
-
-
- site mod