En je blijft maar in denkfouten hangen...Mikey schreef:Je kunt mij veel vertellen.
Maar als je een willekeurige motor meer lucht geeft.
MOET hij ook meer benzine krijgen.
Of het moet zijn dat de carburateur zelf niet meer lucht doorlaat.
Heb op mijn MTX SH weer de originele filter op gezet.
Zat een 'racefilter' op.
Dus hij krijgt nu minder lucht.
Dus heb ik er een kleinere sproeier in moeten zetten.
In mijn ogen logisch.
Een turbo zorgt voor meer lucht in de motor.
Dus meer zuurstof. En dus kan er meer brandstof in gespoten worden.
Een intercooler �(zoals de naam al zegt) koelt de inlaatlucht.
Koudere lucht neemt minder ruimte in dus kan er meer in en meer lucht bevat
over het algemeen meer zuurstof. Dus weer meer brandstof.
ER IS GEEN SPRAKE VAN MEER LUCHT. ER IS SPRAKE VAN MEER BRANDBAAR MENGSEL.
En schei uit met het tegen alle deskundigen ingaan!
Je hebt hier niet met een stelletje cocosmacronen te maken...
Sommigen waren al Spartametspecialist toen jij nog in de vloeibare fase was!