SpartaMet uit 1987
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 30-07-2016 15:13
Vrotkees,
Klopt wat je zegt!! Deze maand even flesje versnellingsbak olie bestellen en ik zie dat mijn chokekabel wel erg lang gaat worden. Graag moet ik even zien te weten welke lengte ik moet bestellen want ik heb op dit forum gelezen dat er twee lengtes zijn. Het rubber in de standaard voor de uitlaat is na wat jaren aan vervanging toe. Dan is deze Met weer zoals die moet zijn. Ik moet wel zeggen de koppeling is ook nog lekker vers. Ik fiets altijd wel mee maar dan vlieg ik helemaal als eerste weg en ja ben zelf 58 kg. Dus Meta hoeft niet veel bestuurders gewicht mee te zeulen.
Groet, Erik
Klopt wat je zegt!! Deze maand even flesje versnellingsbak olie bestellen en ik zie dat mijn chokekabel wel erg lang gaat worden. Graag moet ik even zien te weten welke lengte ik moet bestellen want ik heb op dit forum gelezen dat er twee lengtes zijn. Het rubber in de standaard voor de uitlaat is na wat jaren aan vervanging toe. Dan is deze Met weer zoals die moet zijn. Ik moet wel zeggen de koppeling is ook nog lekker vers. Ik fiets altijd wel mee maar dan vlieg ik helemaal als eerste weg en ja ben zelf 58 kg. Dus Meta hoeft niet veel bestuurders gewicht mee te zeulen.
Groet, Erik
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 30-07-2016 15:13
SpartMeta uit 1990!!!!
Beste mensen!!!
De juiste mengsmering heb ik eerst veel overgelezen. Ik doe voor de korte ritten (stadswerk) tank van 5 liter en dan als mengsmering 50 ml. Ga ik lange afstanden doen dan doe ik op een 5 liter brandstof 60ml. Dat heeft mij goede ervaringen tot nu toe gegeven. Hier waar ik rijdt hoef ik niet heuvels op zodat Meta zich rotwerkt. Ik heb wel gemerkt dat tijdens de inrijd periode wat ging ruiken uit de uitlaat maar dat is als de boel weer in beweging is en blijft ook weer verledentijd is.
Groet, Erik
De juiste mengsmering heb ik eerst veel overgelezen. Ik doe voor de korte ritten (stadswerk) tank van 5 liter en dan als mengsmering 50 ml. Ga ik lange afstanden doen dan doe ik op een 5 liter brandstof 60ml. Dat heeft mij goede ervaringen tot nu toe gegeven. Hier waar ik rijdt hoef ik niet heuvels op zodat Meta zich rotwerkt. Ik heb wel gemerkt dat tijdens de inrijd periode wat ging ruiken uit de uitlaat maar dat is als de boel weer in beweging is en blijft ook weer verledentijd is.
Groet, Erik
Re: SpartaMet uit 1987
Volgens mij zie ik een koplamp op batterijen. jammer. verder is ie beeldschoon!
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Het kan soms wenselijk zijn om een koplamp te hebben die op batterijen werkt.
Met dynamo heb je namelijk geen verlichting bij een klassieke koplamp.
Of je moet een koplamp hebben met een accu.
deze word opgeladen tijdens het gebruik van de dynamo
en blijft 5 minuten branden als de dynamo niet werkt.
Met dynamo heb je namelijk geen verlichting bij een klassieke koplamp.
Of je moet een koplamp hebben met een accu.
deze word opgeladen tijdens het gebruik van de dynamo
en blijft 5 minuten branden als de dynamo niet werkt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten