motortje stopte en wil niet meer starten

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

Arie te veel lucht is ook niet goed voor de bougie...... :twisted: :twisted:
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

De buurman werkt niet meer aan het motortje want hij heeft zn hand in het verband. dat heeft een dokter of zuster gedaan want Lena waar ik nu mee getrouwd ben heeft hem daar vamorgen gebracht en gewacht tot hij er weer was. Nu komt Klaas om er wat aan het motortje te doen. ik moet van Klaas een workmat op zetten want daar moet het motortje in en die heb ik uit de schuur van de buurman gehaald want die die doet nu toch niets meer aan het motortje. staat nu klaar. maar is veel lucht niet goed voor de bougie?
Dick Nieuwenburg
Berichten: 102
Lid geworden op: 11-10-2010 10:26

Bericht door Dick Nieuwenburg »

Dit is een van de meest heftige reparaties die
ooit op het forum gestaan heeft.
Matias, in welk deel van Nederland woon jij?
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Gemeentewerf, Klaas, Piet, Buurman, Chiel, Lena, Huisarts, Huisartsenpost.

Het komt allemaal aanbod
Ik neem een pilletje en een Neut /food
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

Allemaal best wel heftig, het zal je maar overkomen.....sterkte voor je buurman Matias :roll: :roll: :roll:
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

nou is Klaas gekomen en die heeft het mototje op zijn kop in de workmat gezet om een stukje tandwiel er af te slaan zodat het wiel er af kan maar het is een beetje mis gegaan want de workmat viel toen om. maar het is goed gegaan. hij heeft alleen een keer mis geslagen op het wiel maar er is bijna niets kapot aan het wiel en het wiel is er nu af. nu heeft Klaas het motortje weer in de workmat gezet en hij heeft de carburator en alles er af gehaald en alle schroefen weggehaald zodat je nu in het motortje kan kijken. Toen zij hij dat er geen olie meer in het motortje zit. ik ga nu met klaas weer naar het motortje want we hebben biertjes zitten drinken
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

en ik zal aan de buurman zeggen dat hij beterschap krijgt van de mensen hier. hij is er niet bij want zijn vrouw zegt dat hij rustig moet blijven en geen bier mag drinken want dat is niet goed voor zijn hand
Metallicus
Berichten: 19
Lid geworden op: 24-09-2013 14:05

Bericht door Metallicus »

Comedy Capers kan hier niet tegenop.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

de werkelijkheid is altijd beter als de beste fantasie. :lol:

Afbeelding

om even terug te komen op het verleden hier op het forum.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

alles is er door Klaas er uit gehaald en hij zegt dat er een vast looper is geweest en dat de keer ring voor de olie los zit. nu wil hij die ring gaan leijmen en alles weer in elkaar zetten maar er zijn nog lagertjes weg die op de grond zijn gevallen maar Klaas wil alles straks klaar hebben en hij zegt dat dat niet zoveel uitmaakt van die lagertjes
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten