motortje stopte en wil niet meer starten

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

spartarie schreef:En nee...ik ben bepaald niet van de blauwe knoop.. :mrgreen:
Ik wel :roll:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

Jan schreef:
spartarie schreef:En nee...ik ben bepaald niet van de blauwe knoop.. :mrgreen:
Ik wel :roll:
Althans... soms misschien wel eens :D
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

maar we hebben helemaal niet zo heel erg veel biertjes gedronken. Klaas heeft wat meer biertjes gehad want die heeft ook van een mevrouw gekregen waar die wel eens de wasmachine moet repareren of de koelkast of zo
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Matias we zijn heel benieuwd hoe het vandaag afgelopen is met de carburateur schoon te maken.:lol:

Over Klaas weten we veel meer dan over jouw carburateur.
Hoe we de carburateur goed moeten schoonmaken weten we alles van.
Hoe we Klaas moeten schoonmaken naar bierdrinken weten we niks van. :wink:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

ja we hebben de carburator vandaag uit elkaar gehaald en geprobeert hem schoon te maken maar dat witte bakje lijkt wel een beetje kapot lang de randjes en dat gaat Klaas lijmen. toen heb ik het bovenstuk er af ge haald maar er sprong er een veertje weg wat ik nog net kon zien en er viel een zwart stukje in het putje in grond van de schuur van de buurman. De buurman mag van zijn vrouw nog steed niet aan de spartemet werken want dat is gevaarlijk voor hem met zn hand en hij is zaterdag heel erg gevallen met zijn been op een muurtje want hij kon zich met zijn hand niet meer vasthouden en zijn vrouw zegt dat dat komt door de biertjes die hij heeft gedronken maar hij heeft ook jeneve gedronken want dat kreeg hij van die aardige vrouw achter de bar die ook bij het tank station staat maar dat heeft de buurman niet tegen de buurvrouw gezegd
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

maar heb je verder nog wat aan de carburateur gedaan?
Heb je het veertje gevonden en de put leeg gehaald?
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

we hebben de carburator ook nog verder ui mekaar gehaald maar we hebben 1 van de staafjes die in dat bovenstuk zit los gemaakt maar die andere niet wan die is af gebroken en die gaat klaas nu op zoeken op de computer. het veertje heb ik gevonden onder de fiets van Lena maar de put moet de buurman maar doen want het is zijn put maar dat mag ie niet van de buurvrouw wan die vint het werken aan een spartemet gevaarlijk voor hem dus moet Lena dat morgen maar doen. alle onderdelen liggen in een bakje van het gehakt en morgen gaan we de carburator echt schoon maken maar er zitten nog een paar koperen dingen in die we er niet uit krijgen maar daar heeft Klaas wel een manier voor zegt hij
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Altijd een hoop geklooi zo een carburateur, weten we hier allemaal uit ervaring :twisted:

Wel het bakje waar het gehakt heeft ingezeten en nu de onderdelen inzitten wel goed wegzetten.
Anders kunnen jullie weer naar de huisarts of huisartsenpost. :shock:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

Hier spreken de ware Spartamettologen... :wink:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

de bakjes waar het vlees in zit bewaaren ik en Lena en daar kan je van alles in doen ook de spullen van een spartemet maar je moet ze wel goed af wassen want anders gaat het stinken en dat heeft de buurman gehad en die heeft een bakje aan mij gegeven want hij mag niet meer aan een spartemet werken van zn vrouw want die vint het werken gevaarlijk aan een spartemet
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast