motortje stopte en wil niet meer starten

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

hehe het is weer maandag. ik ben wel in de schuur geweest maar dat weet niet niemand. ik heb me de carburator gewerkt en klaas heeft geholpen na de kerk maar daarna moest hij naar zn moeder om tee te drinken. morgen gaan we verder.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Foei Matias had je geen toestemming om in de schuur te komen :wink:

We vertellen het niet verder hoor zijn er meerdere hier op het forum die stiekem aan de spartamet werken :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

ik kan altijd in de schuur komen maar al de mensen zien dat ik op zondag aan de spartemet zit te werken dan krijg ik ruzi met de dominee. endan krijgt Lena dat ook wan zij zingt enmaakt bakjes met bollen voor de ouden met kerstmis
Pastamet
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-06-2011 16:26

Bericht door Pastamet »

Matias schreef: het veertje heb ik gevonden onder de fiets van Lena maar de put moet de buurman maar doen want het is zijn put
Huh, staat de fiets van Lena dan ook in de schuur van de buurman? :roll:
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

Ik heb contact gehad met Matias, ik wil wel eens van mijn blokje af. Maar het project ligt even stil. Zowel Matias als Klaas is ziek, waarschijnlijk hebben ze griep.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Het eigen risico van de zorgpremie vliegt erdoorheen met al die gevaarlijke spartametjes :P
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

En geen griepprik genomen..? :roll:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

Ik heb ook een keer kleine onderdeeltjes in een gehaktbakje gedaan, bakje was niet afgespoeld, warm weer, kom ik in de garage na 4 dagen zie ik twee maden heel sneaky met mijn schoongemaakte sproeier weg kruipen. Bij de apotheek op de hoek had ik ze eindelijk te pakken :twisted: :twisted:
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie »

jgvankampen schreef:Ik heb ook een keer kleine onderdeeltjes in een gehaktbakje gedaan, bakje was niet afgespoeld, warm weer, kom ik in de garage na 4 dagen zie ik twee maden heel sneaky met mijn schoongemaakte sproeier weg kruipen. Bij de apotheek op de hoek had ik ze eindelijk te pakken :twisted: :twisted:
Ik kan het nog sterker vertellen maar dan moet ik gaan liegen.... :lol:
jgvankampen
site mod
Berichten: 527
Lid geworden op: 22-12-2014 00:33

Bericht door jgvankampen »

Dat is het voordeel van het forum...er hoeft niet gelogen te worden :lol: :lol: :lol:
e pericoloso sporgersi
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 0 gasten