motortje stopte en wil niet meer starten

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

hmmm...
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Matias
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-01-2016 10:22

Bericht door Matias »

ja we zijn ziek ik en klaas maar klaas is bij zn moeder en ik ben hier ziek. lena is nu in de kerk en daarom kan ik even op de computer naar de spartemets kijken op het forum. we kunne nu niets doen aan de spartemet want ik heb hoofd pijn en Klaas ook. ik heb met de fiets van Lena gereden omdat mijn spartemet het niet doet en toen zei Klaas dat ik gehakt balen moest halen bij de frieteri waar dinie van de slager ook werkte en toen ben ik trug gegaan en heb de fiets van Lena in de schuur van de buurman laten staan. de buurman zn verband is er nu weer van af maar zijn vrouw zegt dat hij zich niet meer met de spartemet mag bemoien want dat vint ze gevaarlijk maar de buurman komt dan toch wel kijken. als we weer beter zijn kan jan komen met het andere motortje
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Wanneer Jan het andere motortje aan jou geeft, zorg dat je buurman ervan afblijft :wink:

De buurman zegt wel dat ie alleen maar kijkt, mensen zeggen veel maar dan gaan ze toch ineens meehelpen vooral als de vrouw niet thuis is. :P
Dus goed luisteren en opschrijven wat Jan tegen je zegt als ie jou het blokje brengt :!:

Desnoods haal je pen en papier bij Dinie van de slager die ooit bij de Friterie werkte :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast