Eerste metje!
Eerste metje!
Het is dan zover! ik ga eind deze week een Metje ophalen
Zodra ze er is zal ik direct foto's plaatsen!
Zodra ze er is zal ik direct foto's plaatsen!
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
-
ze heeft een 299 zonder deco
en is uit 1988.
Ze start nog slecht (1000 keer trekken) heeft een zwarte bougie, en loopt maar 5 seconden stationair
en is uit 1988.
Ze start nog slecht (1000 keer trekken) heeft een zwarte bougie, en loopt maar 5 seconden stationair
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
-
- site mod
Alleen de laatste foto is te bekijkenblauwlap schreef:Zowel met Ghrome als met Firefox kan ik die foto's niet bekijken. De pagina geeft onderstaande foutmelding
postimg.cc heeft een ongeldige reactie verzonden.
ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Je kunt de foto's beter plaatsen door onder het tekstvenster op '� Voeg een foto toe.' te klikken, dat werkt beter
Ik denk dat ik de carburateur maar uit elkaar ga halen. Ze ging van gelijk starten naar helemaal niet meer starten.. je kan trekken wat je wil maar ze sputtert tegen!
Ben je al lid van de Bond VOOR het vloeken :twisted:
Zwart is onvolledige verbranding.
dat kan verschillende oorzaken hebben.
- geen goed mengsel voor verbranding.
- Luchtfilter vuil.
- te veel en/of verkeerde 2taktolie bij de benzine
- carterolie verbruik.
- verkeerde Bougie.
- Koolaanslag in cilinder en/of uitlaat.
- slechte bougiekabel
Zwart is onvolledige verbranding.
dat kan verschillende oorzaken hebben.
- geen goed mengsel voor verbranding.
- Luchtfilter vuil.
- te veel en/of verkeerde 2taktolie bij de benzine
- carterolie verbruik.
- verkeerde Bougie.
- Koolaanslag in cilinder en/of uitlaat.
- slechte bougiekabel