Ongestelde met?
Ongestelde met?
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Re: Ongestelde met?
Ik heb geen rubberen uitlaatpakking gebruikt. die gast stuurde mij de verkeerde maat op dus heb ik gun gum gebruikt (Vloeibare uitlaatpakking)
Verder werd mij geadviseerd om met een gereviseerde motor (Nieuwe zuigerveer) op het begin iets vetter te smeren, bij deze heb ik dus 20 ml olie op 1 liter benzine gedaan ipv 10 ml
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Re: Ongestelde met?
Ik denk dat dat de reden is waarom je achterwiel zo smerig is! Iets vetter smeren om de boel in te laten lopen kan nooit geen kwaad, je moet alleen je achterwiel iets vaker poetsen! :lol:Zwaantje schreef:Ik heb geen rubberen uitlaatpakking gebruikt. die gast stuurde mij de verkeerde maat op dus heb ik gun gum gebruikt (Vloeibare uitlaatpakking)
Verder werd mij geadviseerd om met een gereviseerde motor (Nieuwe zuigerveer) op het begin iets vetter te smeren, bij deze heb ik dus 20 ml olie op 1 liter benzine gedaan ipv 10 ml