Ongestelde met?

leuke of minder leuke ervaringen en voorvallen met de spartamet.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Ongestelde met?

Bericht door Zwaantje »

Volgens mij is dit roet ofzo. Weet iemand hoe het komt?


Afbeelding
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Paul87
Berichten: 46
Lid geworden op: 07-10-2013 21:38

Re: Ongestelde met?

Bericht door Paul87 »

Zwaantje schreef:Volgens mij is dit roet ofzo. Weet iemand hoe het komt?


Afbeelding
Troep, een teveel aan olie etc wat uit de uitlaat komt wat op je achterwiel terrecht komt!

Smeer je misschien iets te vet?

Paul
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: Ongestelde met?

Bericht door Zwaantje »

Paul87 schreef:
Zwaantje schreef:Volgens mij is dit roet ofzo. Weet iemand hoe het komt?


Afbeelding
Troep, een teveel aan olie etc wat uit de uitlaat komt wat op je achterwiel terrecht komt!

Smeer je misschien iets te vet?

Paul
Ik heb geen rubberen uitlaatpakking gebruikt. die gast stuurde mij de verkeerde maat op dus heb ik gun gum gebruikt (Vloeibare uitlaatpakking)
Verder werd mij geadviseerd om met een gereviseerde motor (Nieuwe zuigerveer) op het begin iets vetter te smeren, bij deze heb ik dus 20 ml olie op 1 liter benzine gedaan ipv 10 ml
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Paul87
Berichten: 46
Lid geworden op: 07-10-2013 21:38

Re: Ongestelde met?

Bericht door Paul87 »

Zwaantje schreef:
Paul87 schreef:
Zwaantje schreef:Volgens mij is dit roet ofzo. Weet iemand hoe het komt?


Afbeelding
Troep, een teveel aan olie etc wat uit de uitlaat komt wat op je achterwiel terrecht komt!

Smeer je misschien iets te vet?

Paul
Ik heb geen rubberen uitlaatpakking gebruikt. die gast stuurde mij de verkeerde maat op dus heb ik gun gum gebruikt (Vloeibare uitlaatpakking)
Verder werd mij geadviseerd om met een gereviseerde motor (Nieuwe zuigerveer) op het begin iets vetter te smeren, bij deze heb ik dus 20 ml olie op 1 liter benzine gedaan ipv 10 ml
Ik denk dat dat de reden is waarom je achterwiel zo smerig is! Iets vetter smeren om de boel in te laten lopen kan nooit geen kwaad, je moet alleen je achterwiel iets vaker poetsen! :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten