metje loopt nog steeds niet stationair na schoonmaken carb.
Godverdomme nog aan toe
zat een beetje olie in maar ga er vanuit dat dat overtollig lagervet is.
Spie gebroken godverdomme
hij rolt het touw noet meer goed op.
Zuigerkop pikzwart.
bougie pikzwart. Kan alleen maar een lekkende oliekeerring zijn.
Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
zat een beetje olie in maar ga er vanuit dat dat overtollig lagervet is.
Spie gebroken godverdomme
hij rolt het touw noet meer goed op.
Zuigerkop pikzwart.
bougie pikzwart. Kan alleen maar een lekkende oliekeerring zijn.
Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Heb je alle keerringen met een drupje loctite vastgezet? Sommige winkels verkopen ook verkeerde keerringen die eigenlijk niet geschikt zijn voor onze metjes. Als je de boel demonteerd kun je dan een paar fotos sturen van de keerringen?Zwaantje schreef: Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/Paul87 schreef:Heb je alle keerringen met een drupje loctite vastgezet? Sommige winkels verkopen ook verkeerde keerringen die eigenlijk niet geschikt zijn voor onze metjes. Als je de boel demonteerd kun je dan een paar fotos sturen van de keerringen?Zwaantje schreef: Dit nadat ik aan het rotzooien was met de vlotter om de naald goed te krijgen zodat ze weer stationair zou lopen. Krijg je dit voor je kiezen :evil:
Het lijkt erop dat de revisie mislukt is.
Ik heb de oliekeerring geborgd met ��n-seconde lijm. Keerringen zijn goed hoor, is zelfs met de extra stoflip.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Ik kon het niet laten het blokje weer te demonteren. Het zat me niet lekker dat de transmissie olie en alles zwart werd. Dit wordt dus een Her-revisie.. gewoon alles opnieuw doen voor de zekerheid.
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Zwaantje schreef:Ik kon het niet laten het blokje weer te demonteren. Het zat me niet lekker dat de transmissie olie en alles zwart werd. Dit wordt dus een Her-revisie.. gewoon alles opnieuw doen voor de zekerheid.
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Beetje insmeren met vet of olie
Misschien deze keer ook even met een drup loctite doen ipv een seconde lijm :)de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/
Ik heb de oliekeerring geborgd met ��n-seconde lijm. Keerringen zijn goed hoor, is zelfs met de extra stoflip.
Die fout maak ik niet nog een keer. Dit keer gebruik ik gewoon alleen de gereedschappen, lijmen, en smeermiddelen voorgeschreven hier op het forum.Paul87 schreef:Zwaantje schreef:Ik kon het niet laten het blokje weer te demonteren. Het zat me niet lekker dat de transmissie olie en alles zwart werd. Dit wordt dus een Her-revisie.. gewoon alles opnieuw doen voor de zekerheid.
Helaas kan ik over 2 weken pas verder met het blokje.
Weet iemand een conservatie methode voor de pakkingen keerringen etc.? aangezien deze hard kunnen worden?
Beetje insmeren met vet of olie
Misschien deze keer ook even met een drup loctite doen ipv een seconde lijm :)de keerringen hier besteld: https://www.******.nl/
Ik heb de oliekeerring geborgd met ��n-seconde lijm. Keerringen zijn goed hoor, is zelfs met de extra stoflip.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Kan het zijn dat het mengsel tussen de carburateur en membraanplaat lekt? en daardoor niet stationair wilt lopen?
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
De vlotter komt niet tegen het doorvoerbuisje aan. Moet de vlotter zelf echt afdichten tegen het doorvoerbuisje, of moet de naald zichtbaar blijven?
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast