Onwillige Bing carburateur

leuke of minder leuke ervaringen en voorvallen met de spartamet.
Henk1
Erelid
Berichten: 182
Lid geworden op: 06-10-2013 13:16

Bericht door Henk1 »

Nee hoor Arie we (Ik zeker) zijn heel blij met het geen wat je doet.
Er is nog nooit iemand geweest, die zo serieus bezig was, vele zijn er blij mee, en leren op deze manier veel meer.
Je staat voor iedereen open, en geeft een eerlijk antwoord.
Er zijn er al genoeg, die hun eigen kennis geven die nergens op slaan.
Het opvoeren is nu afgelopen, nu nog naar mensen die ervaring hebben, en antwoorden kunnen geven zonder lid te worden van de bond van vloeken.
Dan krijgen we eindelijk, net zoals andere Forum,s normale reacties.
Hoop doet leven.
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie »

:oops: :oops: :oops:
Overigens ben ik niet pers� tegen opvoeren, zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
Er zijn diverse manieren om het motorblokje wat sterker te maken zonder dat dat ten koste gaat van de betrouwbaarheid en levensduur.
Vloeken.....doe ik zelden, hooguit word ik wat chagrijnig als het niet direct gaat zoals ik wil.
Maar ja, iedereen is anders en uit zich weer op zijn eigen manier.
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Bericht door Zwaantje »

Ik ben sterk tegen opvoeren. Ik wil mijn metje ook zo origineel als mogelijk houden. Waarom zou je het doen voor de snelheid? Ik rijdt erop omdat ik het een elegant stukje techniek vindt.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie »

Wel, als je er behoefte aan hebt kan ik je nog wel een begrensde CDI bezorgen.
Met vloeken en schelden heb je minder moeite begrijp ik.. :roll:
Henk1
Erelid
Berichten: 182
Lid geworden op: 06-10-2013 13:16

Bericht door Henk1 »

Hallo lieve mensen.
Laat ieder in zijn waarde, en doen wat hij het beste van de Met vindt.
Opvoeren verkrachten, bedenk het maar.
Maar stop met het veroordelen, wat wel en niet goed is, en afschieten
Ieder zijn eigen mening.
Een forum is toch om de problemen op te lossen, en niet om je af te reageren, het gaat om de SPARTAMET.
Vrot heeft goed de beuk er in gezet, en gaat hopelijk zo door, maar hou het dan ook serieus.
Dan heb zoals ander Forums een normaal forum.
Daarom zo blij dat er nog mensen zijn die er serieus mee bezig zijn.
Laten we zo door gaan, en niet je eigen ik spelen.
Het kan zo leuk zijn
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 379
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap »

Daar ben ik het volledig mee eens.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Natuurlijk gaan we op deze wijze door :lol:

Als je het verschil in ervaringen, oplossingen en nieuwe leden ziet is het een wereld van verschil op het forum
I.p.v. blij dat ik zo goedkoop mogelijk rij naar ik wil een zo een betrouwbaar en fijn mogelijk rijdende spartamet.
En dan heb je ook nog leden die hun spartamet naar eigen smaak kwalitatief aanpassen. (geen petjes Halfords tuning)

En dan kom je snel "problemen" tegen waar je zelf iets op moet verzinnen.
Dat niveau word steeds hoger en we gaan de verkeerde idioten steeds verder achter ons laten :mrgreen:

De bond voor het vloeken zal niet snel opgeheven worden.
iedereen die lang met iets bezig is geweest en van diverse kanten het probleem heeft aangepakt en het lukt steeds NET niet weet precies wat ik bedoel. /soo

Naar het lossen van een paar krachtige oerkreten waar de omgeving van kan meegenieten en een bakje koffie om tot rust te komen openbaart de oplossing van probleem zich ineens. /spm
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie »

Ik begrijp best dat "De bond voor het vloeken" ironisch en in brede zin bedoelt is.
De ��n gaat daadwerkelijk vloeken als het tegen zit, de ander gaat zitten piekeren, een derde gaat een stuk hardlopen of zet het op een zuipen.
We zijn (gelukkig) allemaal anders!
En natuurlijk gaat het om onze gemeenschappelijke hobby, de Spartamet.
Maar wat ik wil zeggen: Als je hier op het forum iets schrijft, dan kan je er van te voren over nadenken HOE je dat doet.
Voordat je op "verzenden" drukt kan je het nog eens nalezen.
Daadwerkelijk vloeken of vreselijke ziektes gaan uittypen ...onnodig en overbodig, zet er dan een een of andere emoticon bij.
Waarom?
Er is altijd een kans dat je lezers daarmee kwetst, en waarom zou je dat willen.
Hoewel ik zelf niet gelovig ben kom ik wel eens in een kerk, bijvoorbeeld als ik op vakantie ben en wil kijken hoe dat gebouwd is.
Als ik dan een pet draag, dan zet ik hem af v��r ik naar binnen ga.
Dat heeft te maken met respect voor elkaar en elkaars overtuiging.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Bericht door Vrotkees »

Idioten die met enge ziektes gooiden naar andere forumleden zijn steeds aangepakt hier hoor.

Voor het opschonen stonden er veel oude berichten waar men elkaar voor rotte vis met enge ziektes uitmaakte :shock:

Deze gore vislucht is dan ook niet meer ruikbaar op het forum :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Vrotkees schreef:Idioten die met enge ziektes gooiden naar andere forumleden zijn steeds aangepakt hier hoor.

Voor het opschonen stonden er veel oude berichten waar men elkaar voor rotte vis met enge ziektes uitmaakte :shock:

Deze gore vislucht is dan ook niet meer ruikbaar op het forum :mrgreen:
Beter dan dit hele topic verwijderen als er mensen bang zijn gekwetst te worden. Bijna alle scheldwoorden zijn kwetsend. De een scheld met God... de ander met K.....

Dus ahum, verwijder dit topic dan..
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten