Spartamet wil niet starten
Weet iemand toevallig het antwoord? Zal het nog een keer uit leggen wat precies het probleem is. Mijn spartamet loopt prima tot de 27/28 km/h. Als de sparta aan het optrekken is hoor je een prima geluid en wil die wel trekken. Als die ��nmaal de 27 km/h per uur heeft gehaald hoor ik een pruttelend geluid en trekt die niet meer door ( terwijl ik weet dat de sparta met 33 km/h kan halen ). Waar heeft het mee te maken?
/twister Een onbegrensde CDI is toch niet begrensd, hoe wil je dan de begrenzing daar vanaf halen als die er niet in zit?Dennismet schreef:Ja ik wist dat het de begrenzing was maar kan ik die er af krijgen? Nu heeft de onbegrensde cdi niet veel meerwaarde :shock:
Viertakten/pruttelen kan ook komen doordat je mengsel niet goed is; hij krijgt niet genoeg lucht �f je sproeier is te groot.
De goedkope imitatie luchtfilters hebben, ook als ze nieuw zijn, meer weerstand dan de originele luchtfilters.
Als je metje begrensd is zal je daar niet veel van merken, die 25 km/h haalt hij dan ook wel.
Wanneer hij nu zonder luchtfilter wel goed rijdt en op toeren komt moet je het niet in de ontsteking/CDI zoeken.
Ook sproeiers kunnen te groot zijn geworden door het "doorprikken" met een staaldraadje.
Wil je een sproeier doorprikken/schoonmaken neem dan perslucht of een nylon draad, in ieder geval iets dat zachter is dan messing, dan beschadigd de boring in de sproeier niet.