Goedenavond,
Zo gezegd, zo gedaan inderdaad met de carburateur die nagezien is door spartarie!
Korte versie van het vervolg:
Eerst deed hij het niet na montage met vet op de schroeven e.d. Tenminste, er was geen verbetering t.o.v. eerst.
Toen toch nog eens alles uit elkaar gehaald en de membraanplaat met wat dikkere pakking van spartarie gemonteerd, ook met pakking i.p.v. vet op de schroeven.
En warempel, na 3 dagen (vanmiddag dus) loopt hij perfect. Zal dus toch een valse lucht geweest zijn via een schroefdraad o.i.d. Misschien nog wel iets in de membraanplaat geweest, maar paar uur na monteren van schroeven met pakking was het nog niet zoals het hoorde. Dus vermoedelijk dan toch de schroefdraad die lucht lekte. Nu de pakking uitgehard is, is het namelijk weg.
Dank allemaal voor de hulp. Het was me wel een klein projectje, maar veel geleerd ook met alle checks. Ongetwijfeld tot ziens en ik ga hem eens flink testen de komende dagen.
Gisteren klapte namelijk een wiellager van mijn auto, gaan we daar weer mee verder. Rijden nu dus met de Met!
"Pruttelende'' olievuldop Spartamet