Eendagsvliegen

Jan
Berichten: 443
Lid geworden op: 16-08-2012 13:46

Bericht door Jan »

Arie, ik ben het volkomen, maar dan ook h��l erg volkomen met je eens! ///
Afbeelding
403F IB-0050 clublid.
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Bericht door Prutser-2009 »

Wanneer iemand niet antwoord is het jammer, MAAR er zijn ook mensen die hier komen en de vraag van anderen inclusief antwoord lezen en daar ook mee geholpen zijn omdat zij hetzelfde probleem hebben.

kijk dan heb je zo maar meerdere mensen geholpen zonder dat je het weet.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Henk1
Erelid
Berichten: 182
Lid geworden op: 06-10-2013 13:16

Bericht door Henk1 »

Vrotkees schreef:je vergeet dat het merendeel van de mensen weinig tot geen technische kennis hebben en alleen willen rijden.
Voor die categorie berijders is een Spartamet niet geschikt omdat de lokale fietsenmaker zijn handen er niet (meer) aan wil branden.

de vervangingsonderdelen zullen merendeels bij de langgebruikers en de liefhebbers blijven.
Maak er dan een forum van, alleen geschikt voor technische mensen.
En dat er enkele zijn die bakken vol hebben met onderdelen, is ook bekend.
Maar die wachten tot de prijs hoog genoeg is, en doen het dan weg, dat zijn de winst jagers achter de schermen.
Jammer dat het forum zo diep is afgezakt.
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie »

Henk1 schreef:
Vrotkees schreef:je vergeet dat het merendeel van de mensen weinig tot geen technische kennis hebben en alleen willen rijden.
Voor die categorie berijders is een Spartamet niet geschikt omdat de lokale fietsenmaker zijn handen er niet (meer) aan wil branden.

de vervangingsonderdelen zullen merendeels bij de langgebruikers en de liefhebbers blijven.
Maak er dan een forum van, alleen geschikt voor technische mensen.
En dat er enkele zijn die bakken vol hebben met onderdelen, is ook bekend.
Maar die wachten tot de prijs hoog genoeg is, en doen het dan weg, dat zijn de winst jagers achter de schermen.
Jammer dat het forum zo diep is afgezakt.
Ik heb ook "bakken met onderdelen" , maar die zijn hier beslist niet aan komen waaien.
Daar moet je MOEITE voor doen, ik heb er stad en land voor afgereden.
Ook geld in moeten investeren ja, en het is altijd maar afwachten wat je aantreft als je een slopertje koopt.
Vrienden en bekenden worden geholpen als ze omhoog zitten, en omgekeerd gebeurt dat ook.
En dan blijft de portemonnee gewoon dicht!
Sommige onderdelen worden zeldzaam, daar ben ik zuinig op en die zal ik nooit verkopen, voor geen enkele prijs!
Dat is voor eigengebruik of om vrienden te helpen.
Niet aan iemand wiens motortje stukloopt en zich daarom maar aanmeldt op het forum, effe goedkoop scoren..
Dat het forum "zo diep is afgezakt" en er hier op het forum zulke "zakenlui" zitten dat geloof ik niet, die moet je op marktplaats zoeken.
Bijvoorbeeld ene meneer BTF uit Sneek, ik erger me kapot aan de woekerprijzen die hij vraagt, soms nog meer dan de nieuwprijs bij een Metshop!
Vandaag weer: �30 voor een Motoplat vliegwiel...dat is dan wel 30 jaar oud!
Allemaal in zeer goede staat....jaja.... mensen trap er niet in!
Prutser-2009 schreef:Wanneer iemand niet antwoord is het jammer, MAAR er zijn ook mensen die hier komen en de vraag van anderen inclusief antwoord lezen en daar ook mee geholpen zijn omdat zij hetzelfde probleem hebben.

kijk dan heb je zo maar meerdere mensen geholpen zonder dat je het weet.
Dat is wel zo, het is alleen jammer dat veel onderwerpen een open einde hebben.
Ook de meelezer weet dan niet of het gewerkt heeft.
De tipgever kan er ook helemaal naast zitten, bijvoorbeeld omdat het probleem niet goed of niet volledig omschreven wordt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten