kentekenplaathouder kwam ik net op MP tegen
kentekenplaathouder kwam ik net op MP tegen
Ziet er goed uit.
Ga eens kijken of deze houder iets voor het Metje van mijn vrouw is.
gratis uploaden
plaatjes delen
upload http
Ga eens kijken of deze houder iets voor het Metje van mijn vrouw is.
gratis uploaden
plaatjes delen
upload http
Normaal zit die kap vast met parkers welke nogal eens in de achter hangende kap dol gedraaid zijn. Echt stevig zit dat dan niet meer.sjarel schreef:Vraag mij alleen af of de plaat tegen allen weersomstandigheden bestand is en of deze niet te zwaar wordt voor de deksel..
Grzz,
Sjarel
Er staat ergens hier op het forum een oplossing om er schroefdraad in te maken zodat het met normale schroeven vast gezet kan worden. kan het effe niet vinden :?
-
Niet dat het mij boeit, (en ik denk de 5O ook niet.) maar is het wel toegestaan om op die manier een kenteken te voeren? Bij motoren willen ze er nog wel eens moeilijk om doen...
Nou lijkt het mij voor een fiets met hulpmotor die max 30 kan een heel ander verhaal maar je weet maar nooit...
Nou lijkt het mij voor een fiets met hulpmotor die max 30 kan een heel ander verhaal maar je weet maar nooit...
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
YES, dat is goed om te horen, vroeg me altijd al af wat het probleem is ermee.. Maarja, leesbaar is ook weer zoiets.. Als ik op een mooie chopper het kenteken aan de linkerkant achter de vorkmonteer kun je hem van rechts niet zien zitten.. Maar van achter is het perfect.Antoine schreef:Sinds 2017 mogen ze geen aanmerkingen meer hebben op de positie zo lang het bord maar leesbaar is.
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.