MET Ant-one
Nee, komt geen benzine door de kentekenplaat :-)blauwlap schreef:Ik denk dat het door de kentekenplaat komt :D
Hij doet het :-) De rare knik bij de trapas is weg, de tank hang daardoor een cm of 3 hoger en het gedeelte naar de carburateur heb ik met ongeveer 3 cm ingekort.
Tevens ben ik begonnen met het aanpassen van de ontluchting, geen lange buis meer met fluitje maar fluitje direct op de dop geschroefd.
Morgen vroeg uit bed en maar eens een stuk rijden en testen voordat het gaat regenen..
Gisteren de ringen van technirub ontvangen en dacht deze vandaag wel 'even' te monteren. Nu een uurtje later is de uitlaat weer gemonteerd en staat het wiel weer eens naast het metje. De uitlaat wilde met geen mogelijkheid op zijn plek schieten. Nadat de motor gedemonteerd was van het wiel kon ik de uitlaat erop draaien en was het binnen 5 minuten gepiept.
Ik had al geprobeerd om de schroeven kruislings vast te draaien, maar dat ging niet lukken. Draadeind is wel een goede top
Met de vorige ring duwde ik de uitlaat er zo op. Deze ring is stugger en zal daarom ook minder vervormbaar zijn??
Ik vond het niet erg om te doen. Het demonteren gaat steeds sneller :-)
Met de vorige ring duwde ik de uitlaat er zo op. Deze ring is stugger en zal daarom ook minder vervormbaar zijn??
Ik vond het niet erg om te doen. Het demonteren gaat steeds sneller :-)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten