Corona maatregelen

Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

Maar het sterf maar van het linkse Rutte/D66 kabinet is al begonnen.
wereldgezondheids organisatie zet grote vraagtekens bij wat dit kabinet aan het doen is.

Rutte liegt over dat hij hetzelfde aan het doen is als landen om ons heen wat dat doet hij niet, Rutte kiest ervoor om Nederland langzaam allemaal geinfecteerd te laten worden, dat dit tienduizenden doden tot gevolg zal hebben laat hem blijkbaar koud.

het stik maar beleid is nog verder doorgevoerd, de overheid heeft alle voorraden in beslag genomen, instellingen voor gehandicaptenzorg krijgen niks van hun geplaatste bestellingen bij de leveranciers, het is allemaal in beslag genomen door de overheid en de overheid gaat bepalen wie ze krijgt, de lui van de 2e kamer zullen dus waarschijnlijk wel weer zeer goed voorzien worden, gehandicapten en zwakkeren die kunnen stikken.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

Tja Rutte.

Beloofd iedereen Corona.
Maar je raad het al, heb nog niet 1 fles Corona bier gekregen !
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

de echte experts zeggen een besmetting van 60 tot 80% van de bevolking, dat zullen vele tienduizenden doden worden.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

De pleuris is hier losgebarsten.
Ziekenhuis Bernhoven 5 km van mij vandaan doet alleen nog maar sinds vandaag Corona patienten.
Alle andere behandelingen MOETEN naar andere ziekenhuizen door het hele land.
Doktoren verwachten dat 25% dat met Corona op de Intensive care ligt niet levend het ziekenhuis zal verlaten. :shock:

Het is een grote farce aan het worden hoe de overheid met dit alles omgaat.
Eerst een grote sensatieshow om mensen angst aan te jagen zoals met dat briefje in een live uitzending tot pure ontkenning dat dit ons gaat raken.

Naar mijn mening weten ze nog steeds niet hoe ze er mee moeten omgaan dus voeren ze een toneelstukje op.
En dan vinden ze het gek dat ze niet geloofd worden!

weet wel dat de drastische bezuinigingen in de zorg de politiek nu als een boemerang terugkomt.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

ja en de PvDA minister die toen het zorgstelsel heeft afgebroken zit nu weer op dezelfde plek nadat Bruins er met de staart tussen zijnbenen en een riante wachtgeld regeling vandoor gaat, die zullen we wel terug vinden op een plek waar het virus nog niet is.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Corona maatregelen

Bericht door Snorfietsmafia »

Ik vind het echt erg wat ''ze'' (en dan refereer ik naar overheden wereldwijd en de klootzak die dit virus ''gemaakt'' heeft) ons hebben aangedaan :cry:

Wat hebben wij ooit misdaan?!!
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Net bezig
Berichten: 194
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Corona maatregelen

Bericht door Net bezig »

Zo kon je vandaag lezen dat agenten bij aanhoudingen door arrestanten in het gezicht werden gespuugd, met de opmerking ik heb corona.
Nu is dat heel erg natuurlijk, maar dat wij een politiemacht hebben die zich dat laat welgevallen vind ik eigenlijk nog erger.
In veel democratie�n durven arrestanten dat toch echt niet, dan gaat de lat eroverheen of viel je bij een vluchtpoging van de trap.
Maar ja hier heb je bij een corps natuurlijk deugers die hun eigen collega's policor zouden aangeven. Die heten in dat geval zelfs heel deugend, klokkenluiders. Een soort geuzennaam, nou in dit soort maten naaierij voor mij niet hoor.

Zou trouwens een thuisblijf plicht, lock down voor gepensioneerden 67+ een goed idee zijn, dan houd je nog wel besmettingen bij 67- maar die hoeven niet zo snel naar de IC die al zo vol is. Als iedereen thuisblijft bij totale lock down duurt de griepgolf mogelijk veel te lang. (Ben zelf 70+)
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Corona maatregelen

Bericht door Snorfietsmafia »

Ik ben van mening dat een lockdown geen zin meer heeft, en dat wij het niet moeten willen om thuis opgesloten te worden.

De huur gaat immers (bijvoorbeeld) gewoon door, en niet iedereen heeft recht op een uitkering etc.

Er had veel eerder ingegrepen moeten worden, in Januari hadden de grenzen al dicht gemoeten maarja, hoe realistisch had dat geweest? Het vliegverkeer zou dan al een enorme strop gehad hebben en dat doet het nu ook.

Mensen reizen nu eenmaal etc etc... Nee, het heeft geen zin er moet gewoon HEEL snel een vaccin voor komen. Meer kan er naar mijn mening echt niet meer gedaan worden.

Wees vooral gerust dat het mortaliteitscijfer van Covid-19 slechts 3.4% is. Bij de gewone griep is dat al gauw 10%
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Corona maatregelen

Bericht door Prutser-2009 »

we hadden al veel eerder in lockdown gemoeten, de staatspropaganda omroep zegt dat het enkel ouderen zijn die er aan sterven die toch al wat anders hadden, dat is een leugen, onlangs nog iemand onder de 30 gestorven uit Rotterdam voor het virus was hij volledig gezond, dit virus pakt jonge mensen net zo hard, sterfkans in het Bernhoven ziekenhuis, letterlijk citaat van een arts daar, 25% wat hier ligt gaat niet levend weg.

in Belgie is de grens op slot voor Nederlanders, maar niet voor Belgen, die mogen gewoon naar de Nederlandse supermarkt rijden en plunderen, geen wc papier meer te koop voor ons Nederlanders, auto's vol gaat naar Belgie :evil:
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Corona maatregelen

Bericht door Vrotkees »

Ziek zijn is gewoon dat het lichaam tegen het virus vecht.
Wat echter deze versie van het Corona virus gevaarlijk maakt is dat je EIGEN afweersysteem doorschiet in het vechten tegen het virus.
De mensen die dus dood gaan, gaan dood aan hun eigen immuunsysteem (stikken in hun eigen longvocht)

Waar ik strontziek van word is al die politici, media en ook fanatieke kerken die hel en verdoemenis preken en gewoon genieten van de belangstelling en chaos.
Als ik de paniek en het asociale gedrag zie in de winkels van mensen om boodschappen uit andermans karren te graaien en vechten om WC papier, zou je bijna gaan wensen dat dit virus eens HEEL goed gaat opruimen in ons land.

Ik zit hier midden in het tot nu toe ergste getroffen gebied, zie mensen in de straat die werken in Bernhoven als zombies hun hond uit laten naar hun dienst.
de straten zijn leeg, alleen de supermarkten en bepaalde semibelangrijke winkels zijn open, de rest is ALLEMAAL dicht.

We zitten gezamenlijk in deze shit, naar mijn mening veroorzaakt door jarenlang incompetente/liegende/corrupte politici en grove bezuinigingen in de zorg.
Het gevolg is dat wij als Nederlanders die idioten totaal niet meer geloven.

Ik heb het geluk dat een hoofdverpleegkundige van Bernhoven in ons appartementencomplex woont dus ik krijg ECHTE feiten van wat er echt gebeurd.

- Houd je weg van ouderen en anderen met een zwakker afweersysteem
- Vermijd grote groepen
- Ga alleen de straat op voor ECHT noodzakelijke dingen ( condooms en alcohol zoals de Fransen :lol: )
- Vertrouw GEEN enkele politicus
- Houd afstand
- Was je handen meer.
- Zet eens wat anders op dan die hel en verdoemenis shows op de NPO

Als wij onze metjes bijna storingsvrij kunnen krijgen, kunnen we dit ook aan !
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast