ik probeerde het met van dat groene tuindraad. Sneed zonder het te weten een halve centimeter in m'n vinger, maar daar komt bij dat ik geen bankschroef heb... nog niet.spartarie schreef::lol: :lol: :lol:Henk1 schreef:Ja neem er twee, dan ga je het uit proberen op een K.T door de schaam lipjes samen trekken.Zwaantje schreef:Godverdetyfus die k*t koppelingsveer wil niet vast! :evil:
Zo werkt dat met de veer ook.
Moet lukken
kijk hier eens: https://www.hilfsmotor.eu/wiki/Kupplungzerlegen/
Het enige wat je nodig hebt is een stukje dun ijzerdraad (1 mm) en een paar stukjes hout....kost niets.
Schoonmaken
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Heb zojuist de laatste onderdelen besteld. vrijdag avond zullen we zien of ze gaat lopen
Edit: Best ironisch eigenlijk, ik ben meer aan onderdelen kwijt nu, dan voor wat ik voor haar betaald heb.
Edit: Best ironisch eigenlijk, ik ben meer aan onderdelen kwijt nu, dan voor wat ik voor haar betaald heb.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Bij de zuigerveer groef zie ik een pinnetje. Moet ik hier de open kant van de zuigerveer tussen stoppen?
Deze avond in elkaar gezet... Ze liep 2 minuten. daarna sloeg ie gelijk weer af. en ging niet meer aan. Vond het al heel zwaar trekken aan het touw. als ik nu aan het touw trek start ie niet en hoor ik sissen bij de bougie.
Morgen maar weer es openen om te kijken wat er is. keerring zal er wel weer uitgeknalt zijn. misschien luchtkanaaltje dicht?
Morgen maar weer es openen om te kijken wat er is. keerring zal er wel weer uitgeknalt zijn. misschien luchtkanaaltje dicht?
Hij loopt, komt goed op snelheid. Alleen stationair lopen en slecht starten. Zier eruit als het kleine kanaaltje dicht zit.
Re: Schoonmaken
Als ik dit zo teruglees... Ik schaam mij dood. De vragen die ik toen stelde, dat zijn nu dingen waarvan ik nu, vier jaar later, na wat volwassener te zijn geworden en een technische opleiding te hebben gehad denk: Dit zijn vanzelfsprekende dingen die ik gewoon weet maar toen dus niet.
Maar ook de manier waarop ik praatte...
Het spijt mij jongens dat ik jullie toen zo heb zitten uithoren
- Spartapappa
- Spartametoloog
Gelukkig was ik toen nog geen lid van het forum
Wijsheid komt met de jaren en ervaring snap je meteen waarom ik en velen geen enkele politicus vertrouwenZwaantje schreef: ↑06-01-2022 02:21 Als ik dit zo teruglees... Ik schaam mij dood. De vragen die ik toen stelde, dat zijn nu dingen waarvan ik nu, vier jaar later, na wat volwassener te zijn geworden en een technische opleiding te hebben gehad denk: Dit zijn vanzelfsprekende dingen die ik gewoon weet maar toen dus niet.
Ik kan jou humor wel waarderen. Je weet bijna alles om te zetten in een luchtig lolletje. Maar er zit ook waarheid in wat je zegt.Vrotkees schreef: ↑06-01-2022 10:15Wijsheid komt met de jaren en ervaring snap je meteen waarom ik en velen geen enkele politicus vertrouwenZwaantje schreef: ↑06-01-2022 02:21 Als ik dit zo teruglees... Ik schaam mij dood. De vragen die ik toen stelde, dat zijn nu dingen waarvan ik nu, vier jaar later, na wat volwassener te zijn geworden en een technische opleiding te hebben gehad denk: Dit zijn vanzelfsprekende dingen die ik gewoon weet maar toen dus niet.