@Zwaantje mijn metje staat al een flink aantal keren hier op het forum en is ook al beoordeeld door de directie. Motorblokje 301.
Als je bij berichten LB kijkt. Ik wilde de leeftijd weten, dus ze staan in de rubrieken ouderdom etc.
Ik heb nu een nieuwe rubberen benzineslang gemonteerd, het filter zit erop. Ik zag geen pijltje dus ik had gegokt: opvangbakje beneden.
Dit schijnt juist te zijn bevonden door de hoofdmonteur op het forum.
Het kraantje mocht ik retourneren, werkte echt niet hoe om je hem ook monteerde. De schroef moest boven dat was wel overduidelijk.
Ik had al berichten gelezen op het internet dat deze kraan niet echt " top of the bill" is. Hoop retourzendingen. Stond ook een bericht van een kerel op die het hendeltje eraf had geknauwd. Ik vermoed dat hij kracht heeft gezet in de verkeerde richting, want het is wel teer allemaal. je moet wel aanvoelen wat je doet.
Half jaar geleden heb ik voor mn scooter wel een heel mooi kraantje gescoord en die bevalt perfect.
Ik had geen nieuwe besteld, had geen zin om de benzineslang weer te verknippen en in te korten, met risico op neven damage.
Ik heb nu een nieuwe Bosch bougie besteld, wordt woensdag bezorgd. Want ik zag dat de stift aardig ingevreten was. Het is even een gok van 6,95
Kijken of ie vonkt en dan richten op ontsteking anders wordt het lastiger.
Gewoon proberen maar, heb toch niets te verliezen, maar ik doe het wel gedistingeerd, ben geen sloper.
Paar weken terug de elektrische fiets van mn moeder gerepareerd. Tweedehands van marktplaats gekocht en 3x op gereden en de accu laadde niet meer op.
Goed balen natuurlijk, heb er ook slecht van geslapen. Na een tip van het marktplaatsforum
kijk de oplaadstekker na, deed de lader het weer.
Bleek dat er 1 (van de 5 draadjes) los was geraakt. Deze gesoldeerd en moeders kon weer fietsen