Wie heeft de oudste Spartamet / Saxonette?
Re: Wie heeft de oudste Spartamet / Saxonette?
Zal de lijst en de foto's weer eens in orde maken als ik tijd heb.
Heb bijna geen tijd meer om aan mijn kont te krabben
Heb bijna geen tijd meer om aan mijn kont te krabben
Aan een metje sleutelen is lekkerder dan aan je kont krabben, Vrot.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
-
Hoi ik heb mij laten vertellen door forumgenoten. Dat mijn dames met uit 1986 komt. Het is een muis gruize dames met
Dat kan goed het framenummer, velgdatum etc.etc zegt iets over de ouderdom.Sven meinders schreef: ↑27-04-2022 11:00 Hoi ik heb mij laten vertellen door forumgenoten. Dat mijn dames met uit 1986 komt. Het is een muis gruize dames met
- Spartapappa
- Spartametoloog
Maar ik schat wel in dat ik de oudste herenmet heb.
09/86
09/86
En ik ��n van de oudste berceaux frames denk ik. 10/86
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Met terugwerkende kracht kom ik in de directie @Zwaantje, want ik heb de oudste oermet.
Alleen @Vrotkees moet hem nog op zijn lijst plaatsten, maar wil dit niet omdat hij anders van de troon gewipt wordt
Documentatie staat bij Spartametfoto's.
@Vrotkees, kom op met die aangepaste lijst: luiwammes
Alleen @Vrotkees moet hem nog op zijn lijst plaatsten, maar wil dit niet omdat hij anders van de troon gewipt wordt
Documentatie staat bij Spartametfoto's.
@Vrotkees, kom op met die aangepaste lijst: luiwammes
-
beste allen. Ik ben robert uit zwolle 35 en sinds kort heb ik een spartamet. Nu ben ik heel benieuwd naar het bouwjaar.
Het frame nr is 628032 en de motor is een 299. Leuke ding en rijd prima. mijn dochter van 9 vind hem ook erg gaaf.
Alles is nog origineel op de foto. Alleen de Dynamo is vervangen. Die deed niks meer helaas. Zelfs het gereedschap tasje en het gereedschap zit er nog in. Foto uploaden lukt me nog niet helaas. mvg robert
Het frame nr is 628032 en de motor is een 299. Leuke ding en rijd prima. mijn dochter van 9 vind hem ook erg gaaf.
Alles is nog origineel op de foto. Alleen de Dynamo is vervangen. Die deed niks meer helaas. Zelfs het gereedschap tasje en het gereedschap zit er nog in. Foto uploaden lukt me nog niet helaas. mvg robert
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
57-66.000 nummer maakt je metje bouwjaar 1991.Telefonica2 schreef: ↑28-09-2024 17:15 beste allen. Ik ben robert uit zwolle 35 en sinds kort heb ik een spartamet. Nu ben ik heel benieuwd naar het bouwjaar.
Het frame nr is 628032 en de motor is een 299.
Een 2de generatie metje zdus.
De oudste zijn de RAI showmodellen uit 1985, 1 van die zijn we (nog) niet tegengekomen.
Van de eerste produktie moddellen Juni, Juli 1986 zijn er wel al enige bekend en aanwezig bij leden hier.
-
Top bedankt voor uw reactie. Ik krijg veel duimpjes omhoog en vreemde blikken maar lachende monden bij volwassenen en vooral kinderen.
Heb deze voornamelijk gekocht door zijn oude stijl(ben zelf van 88 en heb veel spul wat uit die periode komen.
Mijn dochter van 9 vind hem ook erg leuk. Heeft vanaf 1991 zeer weinig gereden en is in 1993 in de schuur beland tot 2006 en op kenteken gezet maar nooit meer opgehaald. Daarna kocht ik hem over en ben dus de 2e eigenaar.
Heb deze voornamelijk gekocht door zijn oude stijl(ben zelf van 88 en heb veel spul wat uit die periode komen.
Mijn dochter van 9 vind hem ook erg leuk. Heeft vanaf 1991 zeer weinig gereden en is in 1993 in de schuur beland tot 2006 en op kenteken gezet maar nooit meer opgehaald. Daarna kocht ik hem over en ben dus de 2e eigenaar.