Storing forum2go verholpen

Gebruikersavatar
LB
Berichten: 73
Lid geworden op: 13-05-2010 18:07

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door LB »

@spartapappa " design to failure maatschappij " klopt helemaal.
Met elektrische fietsen: honderden verschillende soorten accu's qua formaat, voltage, wattage etc. Dan weer een accu op de bagagedrager, dan weer in de stang, vervolgens in je fietstas, week erop in je binnenzak :D

Zie je ook in de elektronica hoeveel soorten adapters en aansluitmogelijkheden bestaan er niet. Zie je al met USB stekkertjes, micro, mini, usb a, b, c etc. VGA, scart, HMI, 4 pools oplaadstekker, 5 pools oplaadstekker, achterlijk dat dit niet universeel is.

Software: internetnerds hebben elk jaar weer een besturingssysteemupdate of totale verandering. En als je pech hebt, wat meestal zo is, dan ondersteunt het ene softwareprogramma het andere systeem weer niet, met als gevolg dat je alles opnieuw moet doen en moet leren. Zie je ook met printers en smartphones. Androidversie 5.1 of lager ? Dan gaan we niet meer bankieren op de smartphone (vond ik toch al geen goed idee) of Whatsapp :shock:
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Spartapappa »

Tja�fabrikanten maken het zo, dat alleen hun onderdelen passen.
Dus vooral niet dat je parts van de concurrent gaat gebruiken voor hun producten !
Mij is altijd vertelt dat je moest leren anders werd het niks met je in de maatschapij !!!
Ik heb er zelf nachtmerries van gehad dat ik mijn school niet af had gemaakt.
Toen ik dus zonder diploma o.i.d van school af kwam dacht ik dat ik een loser eerste klas zou worden.
Mijn vader (huisschilder) nam mij toen ten einde raad maar mee.
Deze geweldenaar heeft een goede schilder van mij gemaakt.
Dit doe ik nu al weer 33 jaar !
Ach�.als je niks kan, kun je altijd nog schilder worden zeiden ze vroeger lachend !
Een mooie kantoor baan dat was het !
Maar nu zijn idd de rollen omgedraaid, er is geen schilder of timmerman of loodgieter meer te krijgen.
Ook zijn de lonen nu flink gestegen en doe ik niet onder voor iemand op kantoor o.i.d
Dus ik kan mij helemaal vinden in je schijfwijze LB ! Chapeau !!!
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Vrotkees »

Hergebruik en zuinig aan doen met grondstoffen dat is pas wat wij doen om onze metjes op de weg te houden.
Van E- bikes kun je vaak naar 2 jaar al geen specifieke onderdelen van een niet meer geleverd model krijgen :o

Koop maar een nieuwe word er gezegd hoezo we moeten minder wegwerpmaatschappij!

Wij vaklui zijn echt een uitstervend soort.
Decennia werd op ons neergekeken door opgehokt kakelend/ loeiend kantoorvee ook al had je goede diploma's.

Zelf airco aangelegd kosten totaal �700,- als ik het had moeten laten doen had precies dezelfde �2500 gekost :D
Je ziet de jaloersheid tot een kookpunt komen als je iets doet wat zij niet kunnen en waar ze grof geld voor moeten betalen.

Ik zeg dan altijd tja had je maar een vak moeten leren :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Spartapappa »

Zo is het vrot 😁👍
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Prutser-2009 »

Ligt het aan mij of is het de laatste week zo stil dat er geen enkel bericht geplaatst is ?
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Vrotkees »

Prutser-2009 schreef: 15-05-2022 08:21 Ligt het aan mij of is het de laatste week zo stil dat er geen enkel bericht geplaatst is ?
Ligt niet aan jou het was heel rustig met zowel aanmeldingen als berichten op het forum
Iedereen is druk bezig met goed weer buiten.
We zitten weer in een 3T periode ( tuin, terras en tuffen)
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Storing forum2go verholpen

Bericht door Spartapappa »

Daarom dacht ik laat ik eens wat plaatsen.
Het werd dus � Tandem Spartamet �
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten