De grootste irritatie

Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: De grootste irritatie

Bericht door Zwaantje »

Vrotkees schreef: 25-03-2022 12:10
Zwaantje schreef: 23-03-2022 18:31
Vrotkees schreef: 23-03-2022 18:00 de ANWB fietspomp lost dat probleem op.
Zit zowel een auto als fiets ventiel op :D

De grootste irritatie die ik eens gehad heb is dat een vers gereviseerd blok kapot gelopen was omdat die oetlul er alleen maar benzine in gegooid had :evil:
Dat is echt heel zuur. Al je liefde in zo'n blok gestoken en dan loopt die kapot... Wat een aftaaier. Wat heb je daarna gedaan? Heeft die persoon een nieuw blokje, of dacht je bekijk het maar?

Die probeerde mij ook nog een oor aan te naaien door te zeggen dat ik het schuld was.
Of ik niet kan zien dat er geen smering was geweest aan de schade in de meng/verbrandingskamer.
In dit geval dus terecht geen recht op garantie.
Wat een domme aap. Hij heeft geweten dat hij zonder smering reed, of hij was dement. Echt smerig dat hij dan gaat zitten liegen/jouw de schuld geven. Ik kan mij heel erg boos maken om dat soort mensen. Alsof jij niet weet hoe je een blokje moet reviseren.... :lol: :mrgreen: Ik heb net de eerste keer een blok in mijn eentje gereviseerd... Wat zou jij dan wel niet allemaal niet kunnen. Wat een figuur had je mee te maken zeg.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: De grootste irritatie

Bericht door Spartapappa »

Mijn grootste irritatie is de Spartamet !🤣🤣🤣
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: De grootste irritatie

Bericht door Zwaantje »

Spartapappa schreef: 25-03-2022 21:22 Mijn grootste irritatie is de Spartamet !🤣🤣🤣
:lol: :lol: Er loopt er hier eentje rond die dat de hele dag zegt. 'Volgens mij hou je meer van die kut fietsen dan van mij!"
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: De grootste irritatie

Bericht door Prutser-2009 »

fietsventielen, lol, ik heb toen ik die van mij kocht meteen twee nieuwe goede buitenbanden en binnenbanden op gelegd, en dus meteen twee dezelfde ventielen, enkel heb ik ooit het voorwiel vervangen voor een andere en nu weet ik niet meer of die ook hetzelfde ventiel had, ach ik had hier ook een fietspomp waar beide ventielen op konden.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
FlorisB1966
Berichten: 41
Lid geworden op: 11-11-2021 14:47

Re: De grootste irritatie

Bericht door FlorisB1966 »

Mijn grootste irritatie is hoe sommigen (vooral bejaarden op e-bikes) reageren op de met. Zo intens zuur! Maar er is hoop; hier in t Oosten reageert de jeugd heel leuk op de gepimpte met.
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: De grootste irritatie

Bericht door Spartapappa »

Nou mijn ergenis dan.
Sta ik voor een open brug te wachten (die zijn er genoeg hier net al dat water) staat er zo�n geitenwollen linkse dame achter je te wachten.
Krijg je subtiel de opmerking oei,..wat stinkt dat�
Opeens gaat de met 2keer zo hard stationair lopen😉 en tja nog meer stinken !
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: De grootste irritatie

Bericht door Zwaantje »

FlorisB1966 schreef: 05-06-2022 16:07 Mijn grootste irritatie is hoe sommigen (vooral bejaarden op e-bikes) reageren op de met. Zo intens zuur! Maar er is hoop; hier in t Oosten reageert de jeugd heel leuk op de gepimpte met.
Ja die ken ik ook, had er laatst eentje die mij een luilak noemde. Wat een ouwe trol. Met minimaal trappen gaat ze sowieso al iets harder als dat ik ga.


Spartapappa schreef: 05-06-2022 17:07 Nou mijn ergenis dan.
Sta ik voor een open brug te wachten (die zijn er genoeg hier net al dat water) staat er zo�n geitenwollen linkse dame achter je te wachten.
Krijg je subtiel de opmerking oei,..wat stinkt dat�
Opeens gaat de met 2keer zo hard stationair lopen😉 en tja nog meer stinken !
En deze ook, van de week nog. Twee meisjes van omstreeks de 14 gingen opeens overdreven hoesten op het moment dat ik net naast ze reed. Ze konden de uitlaatgas nog niet eens ruiken man� als reactie ben ik voor ze gaan fietsen met stationaire motor en constant een hoge dosering gas, zodat ze het wel konden ruiken. Lekker h� dames�

Laat mij maar gewoon met rust. Ik ga een ander ook niet lastigvallen met zijn/haar voertuigen/andere bezigheden�
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: De grootste irritatie

Bericht door Spartapappa »

Ik kom uit een hele andere tijd.
Bijna alle brommers waren 2 takt, er werd in de auto gerookt en in huis, ook had je asbest in je huis verwerkt en je had zure regen.
Tja nu proberen ze in een soort paniek voetbal alles snel ongedaan te maken lijkt het wel.
Je word een soort van wereld verkrachter als je op een 2 takt rond knort. Wel ben ik het er mee eens dat er
wat moet gebeuren.
Maar om nu een hobbyist gelijk subtiel als een milieu terrorist te bestempelen, want dat word letterlijk fijntjes gedaan, vind ik een vorm van treiteren.
Sommige dingen van deze tijd vind ik goed (sta ik achter)
Maar ze gaan te ver vind ik met de betuttelingen.
Laat hobbyisten toch met rust !

Overigens is het niet alleen kommer en kwel.
Laats rij ik een oudere heer op een e-bike voorbij en ik voelde mijn telefoon gaan.
Dus ik stop langs de kant en neem op, bla bla bla,� ik hang op.
Stopte die oudere heer naast mij en zei zo dat is een mooie ! (Dit is mijn roestigste met die ik heb🤣)
Hij is zeker gereviseerd ? Ik zei ja�.
Zei hij dat hoor je ook, het motortje loopt zo mooi !
Nou dat zijn weer de leuke reacties van iemand.
En ik moet eerlijk bekennen, de leuke reacties zijn in de meerderheid gelukkig😁👍
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: De grootste irritatie

Bericht door Zwaantje »

Spartapappa schreef: 05-06-2022 21:46 Ik kom uit een hele andere tijd.
Bijna alle brommers waren 2 takt, er werd in de auto gerookt en in huis, ook had je asbest in je huis verwerkt en je had zure regen.
Tja nu proberen ze in een soort paniek voetbal alles snel ongedaan te maken lijkt het wel.
Je word een soort van wereld verkrachter als je op een 2 takt rond knort. Wel ben ik het er mee eens dat er
wat moet gebeuren.
Maar om nu een hobbyist gelijk subtiel als een milieu terrorist te bestempelen, want dat word letterlijk fijntjes gedaan, vind ik een vorm van treiteren.
Sommige dingen van deze tijd vind ik goed (sta ik achter)
Maar ze gaan te ver vind ik met de betuttelingen.
Laat hobbyisten toch met rust !

Overigens is het niet alleen kommer en kwel.
Laats rij ik een oudere heer op een e-bike voorbij en ik voelde mijn telefoon gaan.
Dus ik stop langs de kant en neem op, bla bla bla,� ik hang op.
Stopte die oudere heer naast mij en zei zo dat is een mooie ! (Dit is mijn roestigste met die ik heb🤣)
Hij is zeker gereviseerd ? Ik zei ja�.
Zei hij dat hoor je ook, het motortje loopt zo mooi !
Nou dat zijn weer de leuke reacties van iemand.
En ik moet eerlijk bekennen, de leuke reacties zijn in de meerderheid gelukkig😁👍
Ja er zijn vaak wel mensen die je toe lachen heb ik gemerkt. Dat is dan weer positief. Of van die jochies die met stomheid zijn geslaagd als je ze voorbij rijdt. �Huh?�
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: De grootste irritatie

Bericht door Prutser-2009 »

Spartapappa schreef: 05-06-2022 17:07 Nou mijn ergenis dan.
Sta ik voor een open brug te wachten (die zijn er genoeg hier net al dat water) staat er zo�n geitenwollen linkse dame achter je te wachten.
Krijg je subtiel de opmerking oei,..wat stinkt dat�
Opeens gaat de met 2keer zo hard stationair lopen😉 en tja nog meer stinken !
dan had ik toch wel de opmerking gemaakt 'jij stinkt erger'
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kaleidoscoop en 2 gasten