Oefen blokje
Re: Oefen blokje
Dankjewel Spartapappa, en gezellig een bakkie pleur!
Eens een metfan, altijd een metfan
- Spartapappa
- Spartametoloog
Altijd leuk om mede forum leden te ontmoeten.
Ik ken nu al een aantal leden persoonlijk, en kan concluderen dat we absoluut een gezellige en leuke aanhang hebben.
Wat mij deugd doet is dat er een hoop jongere mensen tussen zitten.
Ik vind dit geweldig leuk om te zien !
Ik ben vandaag benaderd door een journalist die een stukje wil gaan schrijven over de oer elektrische fiets (de Spartamet) ik ben hier op ingegaan en zal het artikel hier posten.
Ook zal ik gelijk reclame maken voor ons fantastische forum !
Op 2 juli zal dit stukje met foto,s in de krant komen.
De benaderde spartamet rijder voor dit artikel (hier heb ik drie blokjes voor gereviseerd) heeft mij aan gedragen als de perfecte kandidaat (tja iedereen maakt wel eens een fout) dus mij benieuwen hoe dit afloopt.
Word vervolgd���
Ik ken nu al een aantal leden persoonlijk, en kan concluderen dat we absoluut een gezellige en leuke aanhang hebben.
Wat mij deugd doet is dat er een hoop jongere mensen tussen zitten.
Ik vind dit geweldig leuk om te zien !
Ik ben vandaag benaderd door een journalist die een stukje wil gaan schrijven over de oer elektrische fiets (de Spartamet) ik ben hier op ingegaan en zal het artikel hier posten.
Ook zal ik gelijk reclame maken voor ons fantastische forum !
Op 2 juli zal dit stukje met foto,s in de krant komen.
De benaderde spartamet rijder voor dit artikel (hier heb ik drie blokjes voor gereviseerd) heeft mij aan gedragen als de perfecte kandidaat (tja iedereen maakt wel eens een fout) dus mij benieuwen hoe dit afloopt.
Word vervolgd���
- Spartapappa
- Spartametoloog
Het artikel is geplaatst in: Volkskrant Magazine.