Noodgedwongen spartametloos!

Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Vrotkees »

Doordat mijn onderbuurman (drugsgebruiker) alweer met mijn metjes brommers en fietsen is gaan gooien in de schuur moet ik helaas ze laten onderduiken in een loods op het industrieterrein.
Gisteren letterlijk gevochten om mijn metjes hij viel mij aan en de politie is ook geweest.
Als bonus lagen vanmorgen ook 3 ruiten uit mijn auto.

De auto staat nu tijdelijk binnen in de werkplaats bij de siemei.
De metjes gaan vanavond naar de loods van een autogarage.

Gezellig met mijn metjes rijden en repareren in en vanuit de schuur is helaas geen optie meer.
Ik hoop dat ik ergens een garagebox of deel van een boerenschuur binnenkort kan huren om met mijn hobby verder te gaan.
Dit is alles behalve leuk.

Mijn auto heeft nu prioriteit en dat is een grootte kostenpost vooral de achterruit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door spartarie »

Ongelofelijk... :cry:
Ik ben van nature absoluut niet agressief maar als mij dit zou overkomen..denk dat het licht dan uit gaat.
Ik weet hoeveel tijd je er aan kwijt geweest bent om alles te restaureren en dan dit.
Ik leef met je mee.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Vrotkees »

Vertel mij wat heb vandaag aardig wat op papier moeten zetten voor de Politie en de woningbouwvereniging
Hier word je echt moedeloos van.
De Ironie al die kentekens op je naam hebben staan bij de RDW en geen enkel werkend vervoermiddel nu hebben!
Mij is wel voor �250,- een werkende 100% originele Tomos snorbrommer aangeboden en daar ga ik morgenmiddag naar kijken.
Die dingen lopen zowat altijd en zijn taai.

Maandag kan ik pas gaan bellen voor die ramen en ik weet ja niet hoe lang deze gekheid gaat duren.
Uiteraard laat ik de auto dan niet hier op de openbare weg staan en gebruik ik die Tomos dan om naar mijn auto te pendelen.

Metjes zijn dan vanavond veilig opgeborgen ver van die idioot zijn handen en dan moet ik nog een garagebox / deel boerenschuur voor te sleutelen vinden.
Weet wel dat ik nog geen schroef meer in de schuur zet en ook niks meer doe aan de (brom)fietsen van de lafaards in dit complex die niet durven aangifte te doen tegen die idioot.
Ook de takel, werkverlichting en banden compressor gaat eruit! alles wat ze zo handig vinden en gebruik van maakten.

Je kunt je voorstellen dat je flink te neer geslagen bent door zoiets.
Als het om negatieve spartamet ervaringen gaat is dit echt mijn dieptepunt.
Asocialen mogen alles en wij zijn weer de klos.

Enigste wat ik kan doen nu is hopen dat we er komend jaar bij de nieuwe sleutelplek onder genot van een bakje koffie desnoods potje bier (ja dan komt er ook een barretje in ) erover kunnen lachen en over metjes lullen.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Spartapappa »

We kennen elkaar persoonlijk��.
Ik zit hier nu met de tranen in mijn ogen maatje�..🥲🥲🥲
Verder kan ik helaas geen woord uitbrengen�..😞😞😞
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Prutser-2009 »

dat is enorm balen, blijkbaar dus een gezamelijke schuur voor iedereen toegankelijk.
Het enige wat je kan doen is een dossier opbouwen voor de woningbouw vereniging, maar aangezien hij jou aangevallen heeft en je een proces verbaal op hebt laten maken zal de woningbouw vereniging iets moeten doen, anders kijken of je sbs6 oid in kan schakelen.

Ooit eens meegemaakt dat een drugsgebruiker zijn drugs op ging halen en terug kwam en niet meer zijn eigen huis inkon omdat iemand secondenlijm in zijn deursloten had gespoten, hij sloeg toen zijn eigen ruiten eruit.

ik hoop dat de kosten incl de autoruiten op die junk verhaald kunnen worden want dat is een flinke kostenpost

Sterkte
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Vrotkees »

Alles is doorgegeven naar de woningbouw en de politie.
Deed ook voor het complex de fietsen maken en dat is nu ook voorbij

Kan je zeggen dat ik me zwaar klote voel
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Jil
Berichten: 11
Lid geworden op: 16-06-2019 12:33

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Jil »

Misschien wijs om ook contact op te nemen met de gemeente. Als het goed is hebben die een sociaal team. Zij kunnen ook wat betekenen. In ieder geval druk uit oefenen dat aktie wordt ondernomen. Zij kunnen ook maatschappelijk werk, verslavingszorg inschakelen. Gaat de aanpak van het individu eventueel via twee sporen civiel en strafrechtelijk. sterkte
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Vrotkees »

De ellende in deze is dat alles indirect bewijs is en het jaren en jaren kan duren om zo een idioot eruit te krijgen.
Je kunt er van uit gaan dat elke actie van de woningbouw / politie / gemeente een gewelddadige reactie van hem naar mij geeft.
De buurt heeft angst en doet niks dus, ik sta er werkelijk alleen voor.

Ik woon hier al 26 jaar als eerste bewoner van dit complex tot nu met veel plezier en nooit problemen gehad met iemand en iedereen geholpen met zowat alles.
Dat ik de komende jaren terreur moet ondergaan voor dossieropbouw zodat de instanties hem eruit kunnen zetten (heb gesproken met mensen die in het zelfde schuitje zaten) trek ik niet meer en het eindigt 99 van de 100 keer toch in de verhuizing van het slachtoffer ipv de dader.

Ik heb dus besloten te gaan verhuizen en de lafaards hier in hun eigen sop gaar te laten koken.

In ieder geval ben ik wel sinds gisteren weer mobiel.
Heb een oude onverklote blauwe Tomos A3 snor over kunnen nemen om me te verplaatsen en boodschappen e.d. te doen.
ik hoef dus nu niet te trappen of te lopen.
Ik weet ja niet hoe lang het duurt voordat de auto gemaakt is en ik kan ja ook de auto niet hier voor de deur zetten na reparatie omdat hij dan weer gaat slopen, dus heb een vervoermiddel nodig om naar de plek van de auto te pendelen.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Snorfietsmafia »

Man dit is vreselijk om te lezen, ik snap dat nooit dat een groep mensen bang kan zijn voor ��n persoon.. Je zou toch denken, met een paar man even langs gaan om te ahum.. Praten.

En wat vreselijk kut zo'n gedeelde berging (blijkt nu). Verhuizen zal de enige (goede) oplossing zijn. Via de legale en beschaafde weg gaat dit jaren duren inderdaad, ik ken de verhalen dan van het nieuws. De niet-legale manier is het uiteraard niet waard zeker niet om een of andere kutjunk. Want dan weet de 5-O je ineens wel te kunnen pakken etc, men kent het verhaal. Ik geef uiteraard ook de overheid deels de schuld, die in mijn ogen drugs goed praten (je kan verdomme je harddrugs laten testen in een overheidsinstelling om te kijken of het wel goede shit is :shock: )

Heb je al een mooi adres gevonden om naartoe te verhuizen? In Zaandam ben je altijd welkom uiteraard :D Ook genoeg garageboxen in de omgeving te huur mocht dat nodig zijn voor niet al te veel centen.

Hoe dan ook, ik hoop dat je er weer goed bovenop komt, en dat de schade aan de metjes meevalt.. En uiteraard, dat je die kutjunk kan uitpersen tot de laatste cent voor de schade plus een boete. En dat je nieuwe adres is in een volksbuurt waar men elkaar lief heeft en opkomt voor elkaar en agressief gedrag niet duld.

Groeten, Snorfietsmafia.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Noodgedwongen spartametloos!

Bericht door Vrotkees »

Vandaag de goed willigen hier in de buurt op de hoogte gebracht dat ik ga verhuizen ( 26 jaar inschrijfduur )
Bleke gezichten, ongeloof en verslagenheid is de algehele reactie.
De wijkagent zei al bij de aangifte dat ze mij absoluut hier niet kwijt willen omdat ik blijkbaar een soort patras familias ben voor de buurt.

Ben mij daar nooit bewust van geweest en heb mij ook nooit zo in die rol gevoeld.
Ik heb wel altijd voor oplossingen gezocht als er problemen in de wijk waren.
Als eerste bewoner van een nieuwe wijk groei je misschien in zo een rol wie zal het zeggen.

En als ze toch om de haverklap drugslabs in boerenschuurtjes oprollen hier in de Federale Narcostaat van Brabant moet er toch wel een plekje te vinden zijn in een boerenschuur om een legaal MET lab in te richten voor mijn metjes.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten