Nieuw forum
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Nieuw forum
Beste leden ,
Forumlid Frank heeft aangeboden de backup van dit forum in een kaal ander phbb forum in te laden.
Zoals het er nu uit ziet zijn we weer snel in de lucht maar dan op een andere plek en met een ander webadres.
https://spartametforum.nl/ word het nieuwe huis van het nieuwe forum
Forumlid Frank heeft aangeboden de backup van dit forum in een kaal ander phbb forum in te laden.
Zoals het er nu uit ziet zijn we weer snel in de lucht maar dan op een andere plek en met een ander webadres.
https://spartametforum.nl/ word het nieuwe huis van het nieuwe forum
Re: Nieuw forum
Dat zou geweldig zijn!
- Spartapappa
- Spartametoloog
Dat is echt goed nieuws !
Wat fijn dat het forum weer in de lucht is.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Het is even wennen omdat we nu in de lucht zijn met een recente PHPBB software.
Zonder onze ICT professor Frank was dit niet 123 mogelijk geweest.
Met een beetje geluk zitten we zo allemaal weer in de routine
Zonder onze ICT professor Frank was dit niet 123 mogelijk geweest.
Met een beetje geluk zitten we zo allemaal weer in de routine
Mooi mijn mod account is ook alweer in de lucht.
met een Admin en Mod accounts kun je andere dingen.
Admin is alleen voor inrichten/onderhoud forum maar kan weinig tot niet berichten en onderwerpen veranderen.
Mod is puur voor beheer van de berichten en onderwerpen en kan bijna niks met inrichten/onderhoud.
Dus als er nog spartametologen ook mod willen worden kunnen we het gezever een beetje onder controle houden
Admin is alleen voor inrichten/onderhoud forum maar kan weinig tot niet berichten en onderwerpen veranderen.
Mod is puur voor beheer van de berichten en onderwerpen en kan bijna niks met inrichten/onderhoud.
Dus als er nog spartametologen ook mod willen worden kunnen we het gezever een beetje onder controle houden
Ik bied mijzelf alvast al even aan. Nu ik weet dat het forum weer in de lucht is ga ik uiteraard weer wat vaker kijken.Vrotkees schreef: ↑12-05-2024 18:23 Mooi mijn mod account is ook alweer in de lucht.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Het is weer eventjes inkomen vooral nu met de nieuwere forumsoftware om je mod te maken.
Ik zal proberen dat dit weekend in orde te maken.
Ik zal proberen dat dit weekend in orde te maken.
Heel veel dank voor jullie inzet. Heb het forum echt gemist.