Nieuwe fiets
Nieuwe fiets
Ja sinds kort heb ik weer een Sparta zonder fiets erbij om hier even snel mee naar de winkels in het centrum te gaan.
Zoals jullie weten was mijn Sparta omafiets destijds ook door die maloot die ook mijn metjes en auto ook gesloopt.
Heb lang moeten zoeken om een fiets en model te vinden dat zo kort mogelijk tot onze metjes een geschikte en ook zeldzame fiets te vinden.
Het is het zustermerk van Sparta een Batavus met 26" banden geworden.
Een gebouwd als een tank industrie/leenfiets (Batavus Personal XL) deze heeft normaal alleen maar terugtrap rem maar deze die ik heb is de zeer zeldzame uitvoering met een 7 versnellingsnaaf en trommelremmen.
2 jaar woon ik nu lekker in mijn huisje en kan komend voorjaar beginnen aan het leggen van de tegels voor de vloer van het te bouwen schuurtje.
Het terras en de pergola is wel al klaar dus koffie drinken en praten over metjes kan wel weer
Zoals jullie weten was mijn Sparta omafiets destijds ook door die maloot die ook mijn metjes en auto ook gesloopt.
Heb lang moeten zoeken om een fiets en model te vinden dat zo kort mogelijk tot onze metjes een geschikte en ook zeldzame fiets te vinden.
Het is het zustermerk van Sparta een Batavus met 26" banden geworden.
Een gebouwd als een tank industrie/leenfiets (Batavus Personal XL) deze heeft normaal alleen maar terugtrap rem maar deze die ik heb is de zeer zeldzame uitvoering met een 7 versnellingsnaaf en trommelremmen.
2 jaar woon ik nu lekker in mijn huisje en kan komend voorjaar beginnen aan het leggen van de tegels voor de vloer van het te bouwen schuurtje.
Het terras en de pergola is wel al klaar dus koffie drinken en praten over metjes kan wel weer
-
Re: Nieuwe fiets
t is een virus. Ik kijk vrijdag wederom voor 1 er bij. Heb een vlotter/carb nodig en voor t bedrag heb ik een complete sparta (bij de betreffende zaak dan wel)haha. alleen die gaat dan voor onderdelen gebruikt worden . Maar t is een enorm aanstekelijk virus en daar is dit forum enorm schuldig aan! Dank er voor
Ben benieuwd naar de foto's! mvg robert
Ben benieuwd naar de foto's! mvg robert
- Spartapappa
- Spartametoloog
Dit komt ook om dat metjes voor weinig te koop zijn.
Ook nemen ze maar een beperkte ruimte in.
Dus dan is het ook makkelijker om je aan het virus over te geven
Ook nemen ze maar een beperkte ruimte in.
Dus dan is het ook makkelijker om je aan het virus over te geven
-
Ook weer waar! haha
Als je kunt metselen met 301 blokjes heb je het pas echt goed te pakken
-
Nu vertel je ons wel wat over uw nieuwe fiets maar waar blijven de foto's??