Zelfbouw ongebrensde CDI

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
LAVERDA au POIVRE

Bericht door LAVERDA au POIVRE »

Geweldig ! bedankt voor t initiatief en gefeliciteerd met t succes Bazz
Ik kijk uit naar een forum lid die een snelle uitlaat in productie neemt
Je kunt pas scoren als je de bal hebt
bazzz

Bericht door bazzz »

Goed en slecht nieuws. De eerste ronde van 6 cdi's zijn allemaal verkocht :lol: . Ik heb nog onderdelen voor 1 extra. In de vakantie ga ik weer printjes etsen en afhankelijk van de animo onderdelen bestellen(anders blijf ik straks met cdi's zitten. En meer dan 2 heb ik niet nodig :lol:

Kortom iedereen die er nog 1 wil laat het hier even weten of stuur mij een mailtje dan weet ik hoeveel onderdelen ik moet bestellen 8)
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

Net even gereden met de onbegrensde CDI, binnen 500m na koude start zat ik op 33km/u dus echt warm was het blokje nog niet.

als je nagaat dat ik met een redelijk vuil luchtfilter rondrij en er geen enkele modificatie aan de kappen is gedaan verwacht ik dat ik met een schoon luchtfilter en een warm blokje wel 34 a 35 km/u zal halen, met wat andere kunstgrepen wellicht een paar km sneller.

Ik wil die ontsteking van mij wel ingieten, dus ik plaats nog een klein koellichaam onder de BT138 die aan de buitenkant van het gietsel vlak komt te liggen met de buitenkant, niet dat ik verwacht dat het noodzakelijk is, maar toch.

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
bazzz

Bericht door bazzz »

nette snelheden :lol: zo hard gaat mijn metje helaas niet. Maar een nieuwe luchtfilter en een paar gaatjes erbij zouden misschien een goed idee zijn. Ik heb vandaag al een nieuwe set printplaten gemaakt:

Afbeelding

En aangezien de groene lak mij niet zo goed beviel heb ik van de week een busje verzilverspul gehaald. Dus deze print is verzilverd 8) ziet er netter uit en beschermd even goed(is vooral krasbestendiger dan de groene lak)
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

pas wel op met het verzilverspul, handschoenen dragen en in de open lucht opbrengen, er zit namelijk een zeer giftig goedje in, een van de weinige winkels die het verkopen is (schrik)barend Hendriksen.

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
bazzz

Bericht door bazzz »

zo Henk je 2e cdi is klaar (samen met nog 5 anderen 8) ):

Afbeelding

Kortom ik kan weer uit voorraad leveren. Zometeen gelijk even doosjes snijden. En dan gaat vanavond jou CDI nog op de post henk!
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

bazzz dat ding is echt geweldig. ben er erg blij mee.
Ruud

Bericht door Ruud »

Hoi Bazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ,

ben ook wel in de markt voor een exemplaar om eens te kijken of het bij mij ook uitmaakt met de C/R toevoeging van de Woelmuis.

MVG Ruud
MVG Ruud
bazzz

Bericht door bazzz »

ruud je hebt mail :lol:
bazzz

Bericht door bazzz »

De CDI van Henk is gister om 4 uur in een mooie oranje brievenbus gegooid.

Voor de rest heeft Meppelermug ook een mailtje van mij gehad. Maar ik ben bang dat die in zijn spam folder terecht is gekomen? :roll: Ik heb nu net in ieder geval weer een mailtje gestuurd.

Cyril heeft ook mail.

DDC heeft ook mail.

Kortom als ze alle 4 echt een CDI afnemen dan heb ik van de 2e ronde er nog maar 1tje over! Vandaag of morgen moet ik sowieso nog een printje etsen dus misschien maak ik dan ook wel weer nieuwe CDI printen :lol:
Plaats reactie