Zelfbouw ongebrensde CDI
Hallo bazzz,
Dit ziet er zeer goed.
Kun je het meten later van de ontstekingstijdstip bij verschillende snelheden?
Het grootste probleem was veel te weinig voorontsteking bij hoge snelheden.
In 2007 werkte ik veel op ontstekingen. Zonder echt succes.
Ik heb opgegeven.
Groeten - Dieter
PS: Sorry it's Google Translater
Dit ziet er zeer goed.
Kun je het meten later van de ontstekingstijdstip bij verschillende snelheden?
Het grootste probleem was veel te weinig voorontsteking bij hoge snelheden.
In 2007 werkte ik veel op ontstekingen. Zonder echt succes.
Ik heb opgegeven.
Groeten - Dieter
PS: Sorry it's Google Translater
echte nauwkeurige metingen zijn er niet aangezien ik daarvoor niet de apperatuur heb.
Het voordeel van een zelfbouw cdi is dat je niet je eigen CDI kan mollen en je die dus op reserve kan houden!
Het voordeel van een zelfbouw cdi is dat je niet je eigen CDI kan mollen en je die dus op reserve kan houden!
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
vanwege de vele aanvragen en aangezien ik vakantie heb:
IK BEN WEER NIEUWE SETJES AAN HET BOUWEN!!!!!!
dus als iemand er een wilt stuur even een mailtje. Voorlopig is er voor 12 stuks onderdelen besteld.
IK BEN WEER NIEUWE SETJES AAN HET BOUWEN!!!!!!
dus als iemand er een wilt stuur even een mailtje. Voorlopig is er voor 12 stuks onderdelen besteld.
3 van de 12 zijn al gereserveerd. Ik heb nu alle onderdelen binnen. Helaas een ander type 1u condenstator. Deze vervanger is echter ook een stuk breder en hoger dus ik ben nog even in overleg met mijn leverancier hoe we dat op gaan lossen.....
In het slechtste geval kan ik nieuwe printjes etsen
In het slechtste geval kan ik nieuwe printjes etsen
Dompelen is wel een goed plan. Maar toch laat ik het verder ingieten aan iedereen zelf over.
Voor nu zit ik een beetje vast....Het is maar de vraag of het zin heeft om verder te gaan met de printjes die ik al heb omdat de grote condensator die er op moet misschien niet meer leverbaar is....Dus voorlopig staat alles even op pauze
Voor nu zit ik een beetje vast....Het is maar de vraag of het zin heeft om verder te gaan met de printjes die ik al heb omdat de grote condensator die er op moet misschien niet meer leverbaar is....Dus voorlopig staat alles even op pauze
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Ik heb goed nieuws! Er zijn nieuwe op de post naar mij . Morgen dus gelijk solderen aangezien het allemaal wel erg lang duurt nu