Zelfbouw ongebrensde CDI
Klopt normaal gesproken krijg je bij een DSL verbinding een 2 jaren contract. Maar O2 heeft een actie waarbij je geen contractduur hebt. Ik kan het iedere maand opzeggen. De voorwaarde is wel dat je via de post een kopie van je studentenkaart opstuurt.
Saarbrucken is inderdaad gevaarlijk fietsen! De mensen in de auto denken er niet aan dat er ook fietsers bestaan en zelfs voetgangers kijken niet uit of er wel of geen fietsers zijn.
Saarbrucken is inderdaad gevaarlijk fietsen! De mensen in de auto denken er niet aan dat er ook fietsers bestaan en zelfs voetgangers kijken niet uit of er wel of geen fietsers zijn.
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
hmmmmmmmm ik zou hier niet kunnen wonen hoor. Na dit half jaar verlang ik echt wel weer naar nederland:d Het gemak in de nederlandse supermarkt....Hier moet je echt naar een grote supermarkt wil je gezond kunnen eten anders zit je vast aan het diepvriesvak....
Ook vind ik de duitsers altijd chagerijnig over straat lopen. in nederland kijkt iedereen veel vrolijker voor mijn gevoel. maarja dat kan er ook aan liggen dat je hier iets meer enorme betonnen gebouwen zit en overal moet wachten voor een stom rood stoplicht. Maar goed dat is saarbrucken. Er zijn ook wel genoeg groenere vrolijkere steden te vinden in duitsland maar pas als je er woont merk je hoe het echt is
Ook vind ik de duitsers altijd chagerijnig over straat lopen. in nederland kijkt iedereen veel vrolijker voor mijn gevoel. maarja dat kan er ook aan liggen dat je hier iets meer enorme betonnen gebouwen zit en overal moet wachten voor een stom rood stoplicht. Maar goed dat is saarbrucken. Er zijn ook wel genoeg groenere vrolijkere steden te vinden in duitsland maar pas als je er woont merk je hoe het echt is
-
Moin,
wat zeg ik : arme bazzz.....jij word ziek. kjik dat jij naa aken toe komt naa de RWTH . da zijn 3 nationalteiten de belgien met haar france de duitse en de nederlandes.
saabr�cken is geen plek om de leven, warom da zo ist ?????????? mar het is zo.
@snorfietsmafie, het is niet alles goud wat da in zone glansd....
ok Sauerland met Winterberg is een nederlandse kolonie.....
wat zeg ik : arme bazzz.....jij word ziek. kjik dat jij naa aken toe komt naa de RWTH . da zijn 3 nationalteiten de belgien met haar france de duitse en de nederlandes.
saabr�cken is geen plek om de leven, warom da zo ist ?????????? mar het is zo.
@snorfietsmafie, het is niet alles goud wat da in zone glansd....
ok Sauerland met Winterberg is een nederlandse kolonie.....
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Nou als je echt ergens niet wil wonen dan is het Walonie, jezus een stel sjagereinige mensen zeg, helemaal als ze zien dat je in een Nederlandse auto rijdt, ze jagen je nog net niet met een hooivork weg maar liegen wel alsof het gedrukt staat en proberen je overal te besodemieteren.
Wij zijn er ooit een week op vakantie geweest en waren blij dat de vakantie over was, we reden voor boodschappen maar naar Frankrijk want daar waren ze een heeeeel stuk vriendelijker, ik ben ook wel eens regelmatig naar het Duitse eifel gebied geweest maar daar ben ik enkel aardige mensen tegengekomen.
Zo ook mijn diensttijd waarbij we vaak in dorpen door Duitsland heen stonden, niks anders dan vriendelijke mensen.
Mark
Wij zijn er ooit een week op vakantie geweest en waren blij dat de vakantie over was, we reden voor boodschappen maar naar Frankrijk want daar waren ze een heeeeel stuk vriendelijker, ik ben ook wel eens regelmatig naar het Duitse eifel gebied geweest maar daar ben ik enkel aardige mensen tegengekomen.
Zo ook mijn diensttijd waarbij we vaak in dorpen door Duitsland heen stonden, niks anders dan vriendelijke mensen.
Mark
Hey allemaa,
Aangezien ik nogsteeds in het land woon waar Conrad nogsteeds een winkel heeft ben ik eens op zoek gegaan naar een fatsoenlijke behuizing voor de CDI. Ik heb een redelijke gevonden:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=522341
grijs vind ik wel jammer maargoed. De "oren" gaan er natuurlijk af aangezien de behuizing sowieso iets te hoog is.
De oude versie past hier helaas niet in kortom er komt een versie 2:
Verkrijgbaar eind februari :wink:
Wat vinden jullie ervan? En is het erg dat de behuizing grijs is?
De buiten afmetingen worden: 55*36*28
Het origineel is: 59*38*24
Moet goed gaan lijkt mij?
Aangezien ik nogsteeds in het land woon waar Conrad nogsteeds een winkel heeft ben ik eens op zoek gegaan naar een fatsoenlijke behuizing voor de CDI. Ik heb een redelijke gevonden:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=522341
grijs vind ik wel jammer maargoed. De "oren" gaan er natuurlijk af aangezien de behuizing sowieso iets te hoog is.
De oude versie past hier helaas niet in kortom er komt een versie 2:
Verkrijgbaar eind februari :wink:
Wat vinden jullie ervan? En is het erg dat de behuizing grijs is?
De buiten afmetingen worden: 55*36*28
Het origineel is: 59*38*24
Moet goed gaan lijkt mij?
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Ja Mark op een keer vroeg een Belgische vrachtwagenchauffeur me een route met een papiertje in zijn hand.
Natuurlijk zei ik in onberispelijk Nederlands "Sorry meneer ik spreek geen Frans"
Dat was een leugen maar dat wist hij niet.
Hij verstond mijn Nederlands wel want hij keek knap kwaad...
En zo komt boontje om zijn loontje
Of zoals Ceasar zei: "Heden ik, morgen gij"
Natuurlijk zei ik in onberispelijk Nederlands "Sorry meneer ik spreek geen Frans"
Dat was een leugen maar dat wist hij niet.
Hij verstond mijn Nederlands wel want hij keek knap kwaad...
En zo komt boontje om zijn loontje
Of zoals Ceasar zei: "Heden ik, morgen gij"
Zo uit eigen nieuwsgierigheid en omdat een lid alweer mailde met de vraag voor een CDI vandaag toch maar vast de eerste van versie 2 in elkaar gesoldeerd:
Het schema is hetzelfde dus prestaties ook. Zometeen nog ff inlijmen en dan komt ook daar een foto van. Dit is de CDI "kaal"
Het schema is hetzelfde dus prestaties ook. Zometeen nog ff inlijmen en dan komt ook daar een foto van. Dit is de CDI "kaal"
Zo ziet de cdi er uit als hij ingelijmd is in vergelijking met een originele CDI en de oude versie:
Meer stuks maak ik in mijn vakantie denk ik niet omdat dit allemaal echt handwerk is. In februari kan ik weer gebruik maken van fatsoenlijke zaagmaschines en alles dus dan wordt het resultaateen stukje strakker.
Ook zitten de laatste 2 lijmpatronen die ik nog had liggen in deze CDI(A)
Tbegint er toch steeds beter uit te zien ofniet?
Meer stuks maak ik in mijn vakantie denk ik niet omdat dit allemaal echt handwerk is. In februari kan ik weer gebruik maken van fatsoenlijke zaagmaschines en alles dus dan wordt het resultaateen stukje strakker.
Ook zitten de laatste 2 lijmpatronen die ik nog had liggen in deze CDI(A)
Tbegint er toch steeds beter uit te zien ofniet?