vraag autoverzekering

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

Plaats reactie
davidheefteenvraag

vraag autoverzekering

Bericht door davidheefteenvraag »

Beste

Vanaf volgende maand ben ik vertegenwoordiger en daarvoor zal ik een auto en verzekering nodig hebben.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is dat ik een verzekering neem op de naam van mijn ouders aangezien dit
goedkoper is voor me (ik ben 21jaar). Maar kan ik dan nog altijd voor mijn auto en verzekering terugtrekken van de belastingen
door mijn beroep van vertegenwoordiger?

Of moet ik echt een verzekering op mijn naam hebben en dus meer betalen dan via mijn moerder om terug te kunnen trekken van de belastingen (70-30) prive?
kunt u me hierbij meer uitleg geven aub?

alvast bdeankt

david
Robert
Berichten: 110
Lid geworden op: 18-10-2009 14:58

Re: vraag autoverzekering

Bericht door Robert »

davidheefteenvraag schreef:Beste

Vanaf volgende maand ben ik vertegenwoordiger en daarvoor zal ik een auto en verzekering nodig hebben.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is dat ik een verzekering neem op de naam van mijn ouders aangezien dit
goedkoper is voor me (ik ben 21jaar). Maar kan ik dan nog altijd voor mijn auto en verzekering terugtrekken van de belastingen
door mijn beroep van vertegenwoordiger?

Of moet ik echt een verzekering op mijn naam hebben en dus meer betalen dan via mijn moerder om terug te kunnen trekken van de belastingen (70-30) prive?
kunt u me hierbij meer uitleg geven aub?

alvast bdeankt

david
Denk dat David op een verkeerde site zit dit is het SPARTAMET forum en geen belasting forum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Weten die vertegenwoordigers veel...
Op mijn deur staat: aan de deur wordt niet gekocht.

En het houd niet op, en mijn hond er maar achteraan rennen... :D
Gebruikersavatar
Admin2Vrotkees
Site Admin
Berichten: 445
Lid geworden op: 03-06-2009 08:00

Bericht door Admin2Vrotkees »

Ik denk dat hij zijn vertegenwoordigerswerk beter op een spartamet kan doen, niks bijtelling en de verzekering geeft er niks om hoe oud je bent als je maar boven de 16 bent.

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

David jij zit heel fout... Maar ik zou hem op me ouders naam doen.
Voor een nissan micra betaal ik 400 euro per jaar (ben 18) En me vader (45) 75/100 eurie in het jaar. Ik weet niet hoeveel korting die voordelen geeft maar als het niet opweegt tegen dit dan zou ik hem gewoon op een van je ouders naam zetten. Degene die het langst zijn/haar rijbewijs heeft natuurlijk. Of een opa of oma nog beter :P
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Robert
Berichten: 110
Lid geworden op: 18-10-2009 14:58

Bericht door Robert »

Snorfietsmafia schreef:David jij zit heel fout... Maar ik zou hem op me ouders naam doen.
Voor een nissan micra betaal ik 400 euro per jaar (ben 18) En me vader (45) 75/100 eurie in het jaar. Ik weet niet hoeveel korting die voordelen geeft maar als het niet opweegt tegen dit dan zou ik hem gewoon op een van je ouders naam zetten. Degene die het langst zijn/haar rijbewijs heeft natuurlijk. Of een opa of oma nog beter :P
Maar toch niet echt slim,je bouwt nu geen noclaim op dus wanneer je hem wel zelf gaat verzekeren ben je ook duurder uit en begin je dan pas noclaim op tebouwen,als jij de boel in elkaar jakkert is je vader zijn no claim kwijt of een gedeelte,ik doe dit niet bij mijn kinderen ik laat ze gewoon de goedkoopste verzekering zoeken gewoon voor hun eigen bestwil :wink:
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

Je bent zogenaamd een risicogroep tot je 23ste dus zowieso word het daarna goedkoper en 400 euro in het jaar voor een micra vind ik veel te veel. Dus als ik een eigen auto heb doe ik het gewoon op mijn vaders naam. En met 2 spartamets en een snorscooter op je naam bouw je tog ook no claim op?
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Robert
Berichten: 110
Lid geworden op: 18-10-2009 14:58

Bericht door Robert »

Snorfietsmafia schreef:Je bent zogenaamd een risicogroep tot je 23ste dus zowieso word het daarna goedkoper en 400 euro in het jaar voor een micra vind ik veel te veel. Dus als ik een eigen auto heb doe ik het gewoon op mijn vaders naam. En met 2 spartamets en een snorscooter op je naam bouw je tog ook no claim op?
Je bouwt daar geen no-claim mee op tenminste niet bij de verzekering die ik heb,vorig jaar met het verzekeren van de sparta op gegeven dat ik meer dan tien schade vrije jaren had werdt geaccepteerd maar een maand later kreeg ik alsnog een accceptgiro en een brief dat ik bij moest betalen,omdat ik geen schade vrije jaren had dit is trouwens dit jaar weer recht getrokken omdat ik achter kwam dat ik dan voor de MET 34euro betaald had vorig jaar terwijl bij een andere verzekering de premie 19euro was,dit was bij de ANWB :oops: :oops:en nu betaal ik dus 19euro en wordt verrekend met wat ik vorig jaar teveel hebt betaald,ik wou dat dat ding 25 jaar was dan kostte het mij helemaal niks meer kon ik hem op verzamelpolis zetten :wink:
bazzz
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-10-2009 22:45

Bericht door bazzz »

ik bouw bij unive wel schade vrije jaren op. Maar deze regeleing bestaat pas een jaar geloof ik.....
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten