geratel in blok na vervangen wiel
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
ik ook niet, je motor hoort gewoon ook bij slecht weer even snel te zijn of net een pietsie minder maar niet 7km/u slomerprutser2009 schreef:Hou er inderdaad wel rekening mee dat inderdaad weersinvloeden wel wat invloed kunnen hebben, maar ik verwacht eigenlijk niet zo veel kilometers verschil.
Mark
gewoon in de buitenkant een blokje zagen, en dan er een schuifje er in/op maken of zolarsc2 schreef:Weet iemand waar ik een tekening van de binnenkant van de oude uitlaat kan vinden? Wil namelijk een systeempje maken met geluidsproductie (en snelheid) Een soort schuif zodat de doorstroom beter is, maar het geluid ook harder en als ik dat lawaai niet wil het schuifje sluit en rustig rijd 8)
kijk hier maar eens
http://www.hilfsmotor.eu/wiki/Auspuff/
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Snelle reacties zijn niet abnormaal hier hoor :wink: je kunt gerust zeggen dat het hier het actiefste spartamet forum in Nederland is.
Er is ook een foto hoe de vierkante uitlaat eruit ziet aan de binnenkant ergens hier op het forum (ik heb hem zelf gemaakt) een forumlid had die speciaal ter beschikking gesteld aan mij om hem open te zagen voor dit forum.
Mark
Er is ook een foto hoe de vierkante uitlaat eruit ziet aan de binnenkant ergens hier op het forum (ik heb hem zelf gemaakt) een forumlid had die speciaal ter beschikking gesteld aan mij om hem open te zagen voor dit forum.
Mark