Sachs Hercules Accu met Philips achterlamp

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
nasiramos

Bericht door nasiramos »

op mijn blauwe heb ik nu andere trappers, maar zet de originele er weer op. 2 keer met deze trappers de grond geraakt tijdens uitwijk manouvre :?

die originele trappertjes zijn iets meer afgerond en minder kans op grond raken in bochten..

die spatborden zijn wel mooi van die blauwe classic! mijne zijn meer mat zilver.

spatbordje voor op de nieuwe Sachs ga ik binnenkort even spuiten en maak er ook even een repotage van. Deze kosten zijn 1 x primer spuitbus van action 2.15 en 1 x glanzend zwarte spuitbus van action 2.15 en een velletje korrel 1000 schuurpapier. geschatte tijd 3 keer primer spuiten met droogtijd plus 3 tot 5 keer zwart spuiten (busje leeg) heb het al helemaal in gedachten, zonder stuur los te hoeven halen. Alleen wiel hoeft eruit. verf is topkwaliteit en gebruik het vaker. Het merk spuitbussen van de Action is Spectrum. Dit is een bedrijf uit Sneek! (fiets-O-fit BV)
nasiramos

Bericht door nasiramos »

jasbeschermers heb ik er bij beide eruit, vind ik niet nodig en het oogt ook mooier vind ik. Bij de eerste zaten er geen originele in, bij de laatste ook enkel 1 origineel en de andere kant een totaal ander typ..
Plaats reactie