Geplaatst: 13-09-2014 21:49
Tuurlijk wel KO, maar ieder vogeltje piept zoals ie gebekt is heh!! :wink:Ko de Dorpsgek schreef:Ehm, Koekie, is Nederlands niet goed genoeg meer?
Het enige echte originele gezelligste forum voor alle Spartamet-Saxonette-Hudson-Rotary liefhebbers en hobbyspecialisten zonder commercieel oogmerk, wordt gratis lid!
http://spartametforum.nl/
Tuurlijk wel KO, maar ieder vogeltje piept zoals ie gebekt is heh!! :wink:Ko de Dorpsgek schreef:Ehm, Koekie, is Nederlands niet goed genoeg meer?
Ik heb ook dezelfde saxonette uit 2005, met nog geen 2000km op de teller.Hulpmotor schreef:Ik had een saxonette ter reparatie, die rookte, inhield (viertakken) en niet harder lopen dan 24 km/u, het Nieuwste model, blauw-zilver frame met rotary-blok met losse kop.
De katalysatoruitlaat werkte niet meer, want de pomp op de trekstartkap pompte niet meer. (deze pompt lucht IN de uitlaat)
Nieuwe rubber koppeling er tussen, en toen de spartamet warm werd, ik had nog nooit zoveel rook gezien van een spartamet.
Alle olie en andere verbrandingsresten werden uit de uitlaat verbrand. De straten stonden helemaal blauw. Na een 20 min rijden was het over, de uitlaat was toen oranje-rood gloeiend van binnen.
Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben? ik vond het wel grappig :)
Hij reed ook wel weer erg goed, 29,5 op de goed ingestelde teller :) helemaal origineel op de gaatjes in de luchtfilterkap na /super